پی‌پال امکان خرید بیت کوین در نرم‌افزار Venmo را فراهم کرد

کاربران از این پس می‌توانند در نرم‌افزار Venmo متعلق به شرکت پی‌پال، بیت کوین و اتریوم را خرید و فروش کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پی‌پال در ماه مارس اعلام کرد که کاربران می‌توانند با استفاده از درگاه پرداخت ارز دیجیتال هزینه خریدهای خود را پرداخت کنند. حال این شرکت امکان خرید و فروش بیت کوین و ۳ رمزارز دیگر را فراهم آورده است.

روز سه‌شنبه، گزینه ارز دیجیتال در نرم‌افزار Venmo اضافه شده است. ونمو ۷۷ میلیون کاربر دارد که از این پس می‌توانند از این طریق ارزهای بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، لایت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH) را خریداری کنند و از طریق همین نرم‌افزار آن را برای دیگران ارسال کنند.

امکانات خرید ارز دیجیتال در برنامه Venmo

کمترین میزان خرید بیت کوین و سایر ارزها در Venmo می‌تواند به اندازه ۱ دلار باشد. همچنین قابلیت دیگری در این ویژگی اضافه شده است. کاربران می‌توانند تراکنش‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

در این خبر در مورد هزینه‌های خرید بیت کوین مطلبی منتشر نشده است. با این حال گزارشگر آن اعلام کرد که کارمزد تراکنش‌ها در این نرم‌افزار همانند پی‌پال خواهد بود.کارمزدهای پی‌پال به این صورت هستند که برای تراکنش‌های زیر ۲۵ دلار مبلغ ثابت ۵۰ سنت در نظر گرفته شده است. تراکنش‌های کمتر از ۱۰۰ دلار ۲.۳٪ کارمزد دارند و این مقدار تا ۱۰۰۰ دلار کاهش می‌یابد. تراکنش‌های با ارزش بیش از ۱۰۰۰ دلار شامل کارمزدهای ۱.۵٪ خواهند بود.

ونمو (Venmo) برای تسهیل تراکنش‌ها با شرکت Paxos همکاری می‌کند. این شرکت نرم‌افزار پرداخت ونمو را با هدف استفاده روزمره کاربران برای تراکنش‌های همتا به همتا تبلیغ کرده است.

دن شولمن مدیر عامل پی‌پال در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قصد ندارد همانند شرکت تسلا، بیت کوین را به ترازنامه این شرکت اضافه کند. اما به جای آن به خرید و مشارکت بیشتر با شرکت‌های کریپتویی می‌پردازد. پی‌پال اخیرا شرکت فعال در ارزهای دیجیتال Curv را به قیمت ۲۰۰ میلیون دلار خریداری کرده است.

 

منبع: میهن بلاک چین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  +    =  24