اتفاقی تاریخی برای بازار رمزارزها / نفوذ ارزهای دیجیتال به بورس نیویورک!

بورس نزدک در اقدامی تاریخی بخشی از سهام کوین‌بیس (بزرگ‌ترین پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال) را عرضه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ارزهای دیجیتال بعد از یک دهه فعالیت به بورس نزدک، یکی از بزرگ‌ترین بورس‌های جهان راه یافتند و این موضوع می‌تواند قدمی بزرگی در مشروعیت‌ بخشیدن به این بازار جوان باشد. کوین‌بیس بزرگ‌ترین پلتفرم معامله ارزهای دیجیتال است که از کارمزد خرید و فروش ارزهای دیجیتال درآمدی یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلاری دارد. حالا سئوال اینجاست که این اقدام به معنای پذیرفته شدن ارزهای دیجیتال از سمت دولت آمریکا است؟

مریم محبی، کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در رابطه با پذیرفته شدن کوین‌بیس در بورس نزدک گفت: بورس نزدک قبل از مشروعیت بخشیدن به بازار کریپتوکارنسی‌ها می‌خواهد تجارت خودش را گسترش دهد. بازارهای مالی از فرصت‌ها و درآمدهای موجود استفاده می‌کنند و بورس نزدک هم در همین راستا کوین‌بیس را عرضه کرده است.

این کارشناس در ادامه گفت: اگرچه ارزهای دیجیتال هنوز پذیرفته نشده‌اند اما درآمد هنگفتی دارند و کوین‌بیس هم از کارمزد معامله این ارزها درآمد زیادی دارد و عرضه این شرکت در بورس نزدک بیشتر جنبه تجاری دارد تا مشروعیت بخشیدن به این بازار نوپا.

محبی در رابطه با این اقدام بورس نزدم گفت: بازارهای مالی باید از فرصت استفاده کنند و ما هم باید از این اقدام بورس نزدک درس بگیریم. چون چه بخواهیم و چه نخواهیم ارزهای دیجیتال خریداران خاص خودشان را دارند و سرمایه‌ زیادی را ببه خود جذب کرده‌اند.

این کارشناس در رابطه با آینده بازارهای مالی مانند رمزارزها گفت: بازارهای مالی از تک تک کا قوی‌تر هستند و نهایتا ضربه را کسی می‌خورد که با بازار لج کرده است. این اقدام می‌تواند سیگنال مثبتی برای بازار رمزارزها باشد و می‌تواند خیال سرمایه‌گذارانی که به این بازار اطمینان نداشتند را به نوعی راحت کند.

 

منبع: تجارت نیوز

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

83  +    =  89