وعده توزیع باقی مانده سود سهام عدالت و اعلام آخرین وضعیت کارت اعتباری

سخنگوی ستاد آزاد سازی سهام عدالت از واریز باقیمانده سود در آینده نزدیک خبر داد و درباره آخرین وضعیت دریافت کارت اعتباری سهام عدالت توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حسین فهیمی درباره پرداخت باقیمانده سود سهام عدالت گفت: بر اساس تصمیم شورای عالی بورس ۵۰ درصد این سود در روزهای پایانی سال گذشته پرداخت شد و مابقی  پس از واریز سود شرکت‌ها به شرکت سپرده گذاری مرکزی، طی روزهای آینده پرداخت خواهد شد.

وی افزود: افرادی که هنوز ۵۰ درصد اول را دریافت نکرده‌اند از طریق تماس با مرکز پیام سهام عدالت با شماره ۱۵۶۹، موضوع را پیگیری و برای رفع مشکل اقدام کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: زیر ساخت‌های ارائه کارت‌های اعتباری سهام عدالت انجام شده و در اختیار بانک‌ها قرار گرفته است. تأمین اعتبار لازم برای اعطای این کارها باید از طرف بانک‌ها انجام شود که فعلا در بانک ملی و تجارت انجام شده و مشمولانی که در این دو بانک حساب دارند، می‌توانند تقاضای را ارائه کنند تا معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام به آن‌ها کارت اعتباری داده شود.

فهیمی گفت: از مجموع ۴۹ میلیون سهامدار عدالت حدود ۳.۲ میلیون نفر بخشی از سهام را فروخته‌اند که در این مرحله کارت اعتباری به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد. توصیه می شود افراد سهام را نگهداری کنند.

وی افزود: در شرایط کنونی، این کارت‌ها در دستگاه‌های فروشگاه‌های مشخص قابل خرید است اما در آینده در همه مراکز عرضه کالا و خدمات قابل استفاده خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  2