شرکت کارت اعتباری ایران کیش هجده ساله شد+ پیام مدیرعامل

ایران کیش هجده ساله شد. شرکتی که در بیست و سوم فروردین ماه 82 به ثبت رسید و امروز به عنوان باسابقه ترین شرکت هایی که در صنعت پرداخت فعالیت دارد در راستای ایجاد و پشتیبانی شبکه پایانه‌های فروش و سایر ابزارهای پرداخت و پذیرش بانک‌ها خدمت می کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکتی که همواره تلاش داشته به عنوان یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های PSP ایران و خاورمیانه با ارائه محصولات جدید و عقد قراردادهای متفاوت در راستای توسعه کمی و کیفی شبکه پذیرندگان خود گام بر دارد .

ایران کیش در حالی در روزهای نخستین سال 1400 ، هجده ساله شدنش را جشن می گیرد که یکی از پرفروغترین دوران خود را  سال گذشته پشت سرگذراند، تحقق سود فراتر از بودجه پیش بینی شده، صعود این شرکت به بازار اول بورس، ارائه محصولات جدیدی مانند پات لایف و همکاری با بانک های مختلف در راستای ارائه خدمات غیر حضوری بانک ها، رشد و صعود در حوزه درگاه های پرداخت و همینطور همکاری های بی سابقه این شرکت با بزرگترین شرکت ها و ارگان های خصوصی و دولتی از جمله اتفاقاتی است که درسال 99 رخ داد . 

ایران کیش در سال گذشته اولین شرکت پرداختی بود که ورود قدرتمند در شاپرک 2،  داشت .

این شرکت نخستین شرکتی است که با توجه به طرح جدید بانک مرکزی و استقرار استاندارد بومی شده EMV توسط بانک مرکزی، عملیات پرداخت موفق مبتنی بر این استاندارد را به صورت پایلوت از طریق دستگاه های خود در مقابل دوربینهای خبرنگار شبکه خبر عملیاتی کرد.

 پیام مدیرعامل ایران کیش به مناسبت سالگرد تاسیس شرکت

دوباره تقویم را با هم ورق می زنیم. دوباره برگی دیگر از یک خاطره . خاطره ای که هجده سال آدم های مختلف باهم ساختند . فرازو فرودها را پشت سر گذاشته ایم و اکنون در پس همه این سال ها نام ایران کیش پابرجا مانده، بزرگ و بزرگ تر . در جست و جوی تجربیات بیشتر با کوله باری از گذشته های پرافتخار و البته هر بار با حرکتی پرشتاب در مسیر برتری .

امروز روز میلاد شرکتی است که انگیزه خیلی از ماها شد، انگیزه ای برای تلاش دوچندان، برای خوشتر درخشیدن و هرروزمان را بهتر از دیروز کردن.

ایران کیش همچنان استوار مسیرش را طی می کند در راه خدمت به مردم. باهمان ذوق وشوق همیشگی رسیدن به قله های پیشرفت و اهداف بزرگ.

مسیر بالندگی ایران کیش در کنار سرمایه های انسانی و مردمی که در همه این هجده سال در کنار این شرکت بوده اند ادامه میابد . از سختی ها عبور کردیم و به روشنی ها چشم دوختیم.

امروز تولد ایران کیش است. روزی که ما خانواده ایران کیش به آن میبالیم . بیست وسوم فروردین 1400 بازهم بر آن عهدی که باهم بستیم می مانیم، برای خدمت به مردممان، برای هرچه با شکوهتر کردن نام ایران کیش.

پیمان منعم طبری –مدیرعامل ایران کیش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  ⁄  13  =