زمان پس انداز کن!

با سامانه ها و خدمات الکترونیک بانک ملی ایران، هم در زمان پس انداز کنید و هم در روزهای کرونایی تردد و رفت و آمدهای خود را به حداقل برسانید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، با روشن شدن چراغ قرمز در مراکز استان ها و اغلب شهرهای کشور و همچنین اعمال قرنطینه در این شهرها، کاهش ترددهای غیرضروری و پرهیز از حضور در اماکن پر ازدحام، حداقل کار ممکن برای حفاظت و رعایت ایمنی در این شرایط است.
بانکداری الکترونیک که طی سال های گذشته از ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی نیز برخودار شده، می تواند یک راهکار مناسب برای انجام امور روزمره ای باشد که فرد را پیش از آن به شعب بانک ها می کشاند.

اکنون با این خدمات بر بستر اینترنت و به راحتی حتی با گوشی تلفن همراه می توان پول جا به جا کرد، استعلام چک گرفت، قبض پرداخت کرد، شارژ اینترنت خرید و بسیاری از امور دیگر روزمره را سر و سامان داد.

سامانه بام، اپلیکیشن ایوا، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن ۶۰، دستگاه های خودگردان و… می توانند بسیاری از خدمات شعبه را به مشتری ارایه دهند. همچنین با مراجعه به سایت بانک ملی ایران بخش خدمات الکترونیک می توانید از خدمات متنوع دیگر این بانک آگاه شوید.

باجه آنلاین (اولین و تنها سامانه مشاوره آنلاین بانکی‌ در کشور) نیز هم‌اکنون در پیام‌رسان بانکی بله، اپلیکیشن ایوا، سامانه بام و اپلیکیشن ۶۰ در دسترس هم‌وطنان عزیز است و مشتریان گرانقدر می توانند در صورت تمایل سؤالات بانکی خود را مطرح و از کارمندان بانک پاسخ های تخصصی و حرفه‌ای دریافت کنند.

همچنین مرکز ارتباط مردمی بانک ملی ایران با شماره تماس ۶۴۱۴۰-۰۲۱ پاسخگوی مشتریان عزیز است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  5  =  10