نقش ابزارهای بانکداری دیجیتال شرکت سداد در قطع زنجیره کرونا

شرکت پرداخت الکترونیک سداد و اپلیکیشن ایوا با ارائه خدمات بانکی غیرحضوری، نقش مهمی در کاهش ترددهای غیر ضروری مشتریان به شعب بانک‌ها را در این روزهای شیوع گسترده کرونا ایفا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک ملی ایران، شرکت پرداخت الکترونیک سداد و اپلیکیشن ایوا در راستای کمک به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با توسعه خدمات بانکداری الکترونیک، امکانات خود برای استفاده غیرحضوری مشتریان از خدمات بانکی بدون مراجعه به شعب را افزایش داده و ضروری است مشتریان گرانقدر تا حد امکان از مراجعه حضوری به شعب بانک امتناع کنند.
در همین راستا، خدمات بانکداری الکترونیک از جمله اپلیکیشن ایوا، سامانه بام، اپلیکیشن بله، اپلیکیشن 60، دستگاه‌های خودگردان و… می‌توانند بسیاری از خدمات شعبه را به مشتری ارائه دهند.
ایوا یکی از خدمات بانک ملی ایران و یک اپلیکیشن پرداخت است که از طریق آن می‌توانید به خدمات متنوعی مانند خرید شارژ و بسته‌های اینترنت تلفن همراه، انجام کارت به کارت، دریافت موجودی تمام کارت‌های بانکی، استعلام و پرداخت کلیه قبوض (برق، گاز، تلفن همراه، تلفن ثابت و آب)، استعلام و پرداخت جریمه‌های خودرو و بسیاری سرویس‌های متنوع دیگر دسترسی پیدا کنید.
همچنین در حال حاضر سرویس نشان بانک، نخستین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران در ایوا راه اندازی شده که از طریق این سرویس دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعبه را نداشته و می‌توانید بسیاری از کارهای بانکی خود از جمله گواهی امضا و احراز هویت دیجیتالی، افتتاح حساب و سایر خدمات را در آن انجام دهید.
گفتنی است شرکت پرداخت الکترونیک سداد علاوه بر اپلیکیشن کاربردی ایوا، خدمات دیگری همچون اپلیکیشن پالس، کد دستوری #737*، دستگاه‌های کارت‌خوان و … را هم ارائه به مشتریان و مخاطبان خود ارائه می‌دهد.
همه ما می‌توانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش تردد های غیر ضروری در سطح شهر در جهت سلامت خود و هموطنان و قطع زنجیره کرونا تلاش کنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  ⁄  8  =