وزیر اقتصاد از مدیرعامل بانک ملی ایران تقدیر کرد

به دلیل کسب رتبه برتر در ارزیابی تحول و استقرار بانکداری دیجیتال؛

وزیر اقتصاد از مدیرعامل بانک ملی ایران به دلیل کسب رتبه برتر در ارزیابی تحول و استقرار بانکداری دیجیتال در این بانک، تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، با اهدای لوحی به محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، اعلام کرد که این بانک طی سال 1399 در همگامی با تحول دیجیتال و تهیه نقشه راه استقرار بانکداری دیجیتال، توانسته با استفاده از قابلیت‌های نیروی انسانی و ظرفیت‌های فناورانه، رتبه برتر را در ارزیابی‌های این وزارتخانه میان بانک‌های دولتی و خصوصی شده کسب کند.

در این لوح که طی جلسه شورای مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان‌های تابعه توسط دکتر فرهاد دژپسند به محمدرضا حسین‌زاده اعطا شد، آمده است: بانک‌ها در اقتصاد هوشمند نقش موثر و ویژه‌ای در هموارسازی مسیر رشد و توسعه اقتصادی دارند، به گونه‌ای که با گذار از دیدگاه «محصول‌گرا» به «مشتری‌گرا و خدمت‌‍محور» و ایجاد تحول و نوآوری در لایه‌های مختلف کسب و کار می‌توانند تامین‌کننده نیازها و انتظارات فعالان اقتصادی و مشتریان از طریق بهبود تجربه مشتری باشند.

وزیر اقتصاد تاکید کرده است که این فرایند مستلزم تطبیق باور، رفتار، منابع و ساختارها با نیازهای متغیر و متفاوت کسب و کارها و مشتریان از یک طرف و بهبود مستمر در فرایندها با بهره‌گیری از سایر بازیگران اکوسیستم جدید است که خود منجر به ایجاد بانک چابک‌تر با بهره‌وری بالاتر و هزینه عملیاتی کمتر خواهد شد.

گفتنی است بانک ملی ایران طی سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری و تلاش‌های گسترده در حوزه بانکداری الکترونیکی و دیجیتال، طی چهار رویداد «ملی شو» تعداد قابل توجهی از محصولات پیشرو و موثر خود در این حوزه‌ها را رونمایی و عملیاتی کرده است.

اپلیکیشن‌های ایوا، بام، بله، نشان بانک، نشان پرداخت، شصت، زرنشان، بانک آفیسر، سکوک، ملی فاند، باجه آنلاین، دستگاه‌های خودگردان، BTM، VTM، Cashless  و … و نیز شعب ملی پلاس بخشی از محصولات بانک ملی ایران در حوزه بانکداری دیجیتال هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  6