رشد صنعت بیمه نیازمند قوانین جدید است

رئیس کل بیمه مرکزی:

سلیمانی گفت: پیشبرد برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های صنعت بیمه به کیفیت وضع قوانین جدید در مجلس نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، غلامرضا سلیمانی در جمع مدیران و رابطان امور مجلس مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی آینه وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور به شمار می‌رود و همکاری با آن به رشد و توسعه سازمان‌ها منجر خواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه که حفظ چارچوب و مقررات سازمانی در سایه تعامل فراگیر دستگاه‌های دولتی و مجلس یک ضرورت است، تصریح کرد: برای برقراری کامل و اثربخشی این ارتباط سازنده، تببین قوانین، ساده سازی مفاهیم و آگاهی بخشی به جامعه می‌توان از ظرفیت‌های گسترده روابط عمومی‌های سازمان‌های اقتصادی و همچنین رسانه‌های گروهی کشور استفاده کرد.

وی به اهمیت همگانی سازی بیمه‌های زندگی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر بیش از سی میلیون ایرانی از مزایای پوشش بیمه نامه‌های زندگی بهره می‌برند که با تمهیدات صورت گرفته، امیدواریم این آمار روند رو به رشدی داشته باشد.

رئیس شورای عالی بیمه افزود: طیف وسیعی از جامعه، صنعت بیمه را در بیمه نامه شخص ثالث، خلاصه می‌کنند حال آنکه ظرفیت‌های متنوع بیمه‌ای در کشور وجود دارد که باید به جامعه شناسانده شود.

رئیس کل بیمه مرکزی از بیمه‌های زندگی به عنوان مکمل صندوق‌های بازنشستگی یاد کرد و گفت: بازدهی برخی از بیمه نامه‌های زندگی از میزان دریافتی دوران بازنشستگی بالاتر است و می‌تواند آرامش خاطر و امنیت اقتصادی آینده کارکنان را تامین کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  36