تحلیلگران نوید اتریوم ۲۵۰۰ دلاری را می‌دهند

برخی تحلیلگران از جمله بنیانگذار شرکت مدیریت سرمایه مون‌راک کپیتال(MoobRock Capital) بر این باوراند که اتریوم نمودارهای نزولی را پشت سرگذاشته و اکنون شاخص‌های صعود به نقطه‌ی ۲۵۰۰ دلار را نمایش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، درحالیکه رمزارز بیت‌کوین طی روزهای گذشته توانست با تداوم روند صعودی خود رکورد‌های پیشین را شکسته و از مرز ۶۰ هزار دلار به راحتی عبور کند، رمزارز اتریوم که از لحاظ سرمایه‌ی در حال گردش جایگاه دوم را از آن خود کرده است، همچنان در تلاش است تا به سطوح ۲ هزار دلاری دست یافته و به سمت سطوح بعدی حرکت کند.

با این حال، آقای سیمون ددیک(Simon Dedic) یکی از بنیانگذاران شرکت مدیریت سرمایه‌ی مون‌راک کپیتال(MoonRock Capital) معتقد است که به زودی شاهد تغییراتی ناگهانی در قیمت ETH خواهیم بود.

قیمت ۲۵۰۰ دلاری نزدیک است

آقای ددیک معتقد است که طی یک هفته‌ی آینده قیمت هر واحد رمزارز ETH از مرز ۲۵۰۰ دلار عبور کرده و رکوردهای جدیدی را به ثبت می‌رساند. وی روز گذشته زمانی که قیمت رمزارز اتر به ۱۹۴۳ دلار رسیده بود، با انتشار چندین پست توییتری به بررسی وضعیت شبکه و تغییرات آتی آن پرداخت. این درحالیست که پس از صحبت‌های وی تا به این لحظه بازار روند نزولی به خود گرفته و اتریوم دوباره به سطوح هفته‌ی گذشته خود باز گشته است.

البته آقای ددیک تنها کسی نیست که نسبت به آینده‌ی اتریوم و تغییرات بعدی قیمت این رمزارز محبوب خوش‌بین می‌باشد. آقای کارل مارتین(Carl Martin) تحلیلگر بازار رمزارز و یکی از افراد تاثیرگذار بازارهای اقتصادی نیز چندی قبل با حضور در توییتر به اشتراک‌گذاری احساسات مثبت خود پیرامون اتریوم پرداخت. وی با ارائه‌ی مدارک و تجزیه و تحلیل‌های فنی به پشتیبانی از ادعای خود پرداخت و توضیح داد که تمامی اسناد موجود از یک جهش ناگهانی در بازار اتریوم خبر می‌دهند.

وی در یکی از پست‌های توییتری خود اظهار داشت که «اتریوم توانسته نمودار فنجان و دسته را شکست داده و اکنون به سمت هدف ۲۵۰۰ دلاری در حرکت است».

 

منبع: کوینیت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  ⁄    =  12