پرداخت آسان عوارض خروج از کشور و دریافت خدمات گردشگردی با ایوا

برای سفرهای ضروری، در سال جدید تجربه کنید؛

کاربران ایوا در تعطیلات نوروزی و برای سفرهای ضروری، می‌توانند از طریق این اپلیکیشن ضمن پرداخت عوارض خروج از کشور، از خدمات جدید حوزه گردشگری آن بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، براساس همکاری صورت گرفته میان شرکت پرداخت الکترونیک سداد با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و سازمان امور مالیاتی کشور، سامانه پرداخت موبایلی عوارض خروج از کشور از طریق اپلیکیشن ایوا در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

پیش از آنلاین شدن این سرویس، شهروندان برای پرداخت عوارض خروج از کشور یا باید به‌صورت حضوری به یکی از شعب بانک ملی ایران مراجعه می‌کردند یا آنکه پشت باجه پرداخت عوارض فرودگاه‌ صف می‌کشیدند تا این وجه را می‌پرداختند.

درحالی‌که اکنون شهروندان به سادگی و از هر نقطه‌ای قادرند با استفاده از اپلیکیشن ایوا، نسبت به پرداخت آنلاین عوارض خروج از کشور خود اقدام کنند. این مبلغ برحسب نوع سفر و تعداد دفعات خروج شهروند از کشور، به‌صورت کاملا هوشمند در ایوا محاسبه می‌شود.

همچنین این سرویس کاربردی، عاملی موثر در جلوگیری از ازدحام مسافران در فرودگاه، معطلی در شعب بانکی، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ، کاهش هزینه‌های منابع انسانی و حمل و نقل شهری است. متقاضی خروج از کشور می‌تواند با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود و همراهان به راحتی عوارض خروج را پرداخت و رسید الکترونیکی آن ‌را دریافت کند.

از طریق ایوا، اطلاعات متقاضی حداکـثر پس از نیم‌ساعت در سامانه ناجا ثبت می‌شود و مسافر می‌تواند فقط با ارائه مدارک شناسایی در بخش کنترل گذرنامه از مرز عبور کند.

یکی دیگر از خدمات جذاب اپلیکیشن ایوا، سرویس‌هایی است که در حوزه گردشگری ارائه می‌دهد. کاربر با استفاده از این اپلیکیشن، به‌راحتی می‌تواند نسبت به رزرو هتل در هر نقطه‌ای از ایران اقدام کند.

هر چند که در شرایط فعلی که همچنان با ویروس کرونا دست به گریبان هستیم، مسئولان ستاد ملی مبارزه با ویروس تاکید بر انجام نشدن سفرهای غیرضروری دارند اما مخاطبان در دوران پساکرونا می‌تواند به یکی از سرویس‌های محبوب کاربران تبدیل شود.

علاوه بر آن امکان خرید آنلاین بلیت هواپیما از طریق اپلیکیشن ایوا مهیا است. خرید بلیت اتوبوس و بلیت قطار نیز جزو خدمات دیگر این بخش از اپلیکیشن ایوا است که به‌زودی ارائه خواهد شد.

 

منبع:  روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

61  −  52  =