پشتیبانی ۲۲۲ خودپرداز GRG پست بانک ایران توسط توسن‌‎تکنو

توسن‌تکنو از آغاز همکاری خود با پست بانک ایران در زمینه نگهداری و تعمیرات خودپردازهای بانکی خبر می‌دهد. بر اساس مفاد این قرارداد همکاری، تعداد ۲۲۲ خودپرداز بانکی با برند GRG این بانک، تحت سرویس پشتیبانی توسن‌تکنو قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این در حالی است که این شرکت طی دو سال اخیر با تمرکز بر ایجاد آرامش و آسایش برای بانک‌ها در زمینه پشتیبانی ماشین‌های بانکی در شرایط خاص اقتصادی کشور، ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب و تخصصی‌تر به طیف وسیعی از خودپردازها و خودگردان‌ها با برندهای مختلف را آغاز کرده است. بر همین اساس توسن‌تکنو با ارتقاء توانمندی زنجیره سرویس و پشتیبانی خود در بخش بانکی، سال گذشته موفق شد که به‌عنوان نماینده انحصاری مجاز برای توسعه بازار، فروش و خدمات پس از فروش محصولات GRG Banking‌ در ایران و منطقه معرفی شود.

گستردگی شعب پست بانک ایران در سراسر کشور حتی روستاها و مناطق دورافتاده، باعث شده است که شبکه خودپردازهای این بانک بزرگ نیز دارای گستردگی جغرافیایی باشد. از این رو بهره‌مندی توسن‌تکنو از نقاط سرویس در سراسر کشور باعث ایجاد آسودگی خاطر برای این بانک بزرگ کشور شده است و با این قرارداد، خودپردازهای GRG پست بانک ایران در ۲۹ استان شامل ۱۰۹ شهر و ۱۱۶ نقطه روستایی کشور تحت پوشش قرار گرفته است. توسن‌تکنو با بهره‌گیری از ظرفیت دفاتر استانی خود، موفق به پوشش کامل کشور برای ارائه خدمات پشتیبانی دستگاه‌های خودپرداز شده است و بر اساس برنامه‌ریزی مدون برای بهبود سطح خدمات، تعداد این دفاتر به‌صورت مستمر در حال افزایش است.

توسن‌تکنو با توجه به هدف‌گذاری خود برای توسعه فعالیت‌های پشتیبانی سخت‌افزار و نرم‌افزار بانکی، پشتیبانی برندهای مطرح ماشین‌های بانکی و پایانه‌های پرداخت الکترونیک را مد نظر قرار داده و با جذب نیروهای زبده در این حوزه، آموزش‌های فنی مستمر در بدنه کارشناسان را توسعه داده است. بر همین اساس، این شرکت با تأمین قطعات یدکی اصلی ماشین‌های بانکی توانسته است اعتماد بانک‌هایی نظیر بانک ملی ایران، بانک صادرات ایران، سپه، رفاه کارگران، شهر، گردشگری، دی، ایران زمین، آینده، اقتصاد نوین، سینا و … را در حوزه نگهداری و تعمیرات خودپردازهایشان جلب نماید.

 

منبع: توسن‌تکنو

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  1  =