تماس تصویری نسخه دسکتاپ واتس آپ فعال شد

واتس آپ تحت پوشش وب، به روز شده است و از امروز به شما امکان را می دهد تا از طریق رایانه خود تماس ویدیویی برقرار کنید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این روزها واتس آپ یکی از پرکاربردترین برنامه‌ های پیامرسان در جهان است و جای تعجب نیست که مدیران آن، امکان ایجاد تماس‌ ویدیویی و صوتی را در نسخه جدید خود برای رایانه‌ها معرفی کنند.

طبق آمار رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط مدیران واتس آپ، آنها در سال جدید رکورد جدیدی در پیام‌رسانی و تماس‌های ویدیویی شکسته‌اند و اگرچه بیشتر از طریق تلفن همراه است اما افراد زیادی هم در حالی که در محل کار خود حاضر هستند از واتس آپ (نسخه دسکتاپ) استفاده می‌کنند.

برای اینکه بتوانید از طریق واتس اپ تماس تصویری یا تماس صوتی برقرار کنید، اولین چیزی که باید بدانید این است که آیا کامپیوتر شما قادر به برقراری تماس است یا نه. علاوه بر میکروفون و وب کم، باید حداقل یک رایانه ویندوز 10 بیتی 64 بیتی با نسخه 1903 (عرضه شده در مه 2019) داشته باشید. اگر از رایانه مک استفاده می‌کنید، پس از سال 2009 به MacOS 10.13 High Sierra و رایانه احتیاج دارید.

جنبه مهم دیگر امنیت است. اگرچه واتس آپ به فیس بوک تعلق دارد ، اما با تمام آنچه که به دنبال دارد ، تماس‌های ویدئویی بین تلفن همراه و رایانه از جنبه های دیگر محافظت می‌شود، بنابراین رهگیری آنها تقریباً غیرممکن است مگر روش‌های بسیار پیچیده.

تنها اتفاق بد در حال حاضر این است که امکان برقراری تماس گروهی یا تماس تصویری وجود ندارد، اما واتس آپ قول داده که این مهم در به روزرسانی های آینده عملیاتی خواهد شد.

اگرچه زوم یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها برای برقراری تماس ویدیویی روی رایانه، به ویژه در محیط کار است اما تعجب آور نیست که واتس آپ این به روزرسانی را برای سرقت کاربران منتشر کرده باشد!

 

منبع: اقتصاد آنلاین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×  4  =