تجربه بانکداری آنلاین با سوپر اپلیکیشن پرداخت نوین آرین

سان فقط یک اپلیکیشن پرداخت نیست!

سان نرم افزاری امن، کاربر محور و رایگان است که خدمات پرداخت را به روشی آسان و ایمن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.ارائه خدمات بانکی، پرداختی، کارت اعتباری، باشگاه مشتریان و نوین مال باعث تبدیل سان به یک سوپر اپلیکیشن شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت پرداخت نوین از سال 85، به عنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک و با هدف گسترش زیرساخت و ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی از طریق بهره گیری از دانش تخصصی در زمینه بانکداری نوین و همچنین فناوری به روز که در برترین بانک ها و موسسات دنیا به اثبات رسیده است، در شبکه پرداخت الکترونیکی کارتی (شاپرک) شروع به فعالیت کرد.

شرکت پرداخت نوین توانسته است با ارتقای سطح کیفی خدمات خود و جلب رضایتمندی مشتریان، قرارگیری در بین برترین شرکت های پرداخت کشور در سال 1400 را از جمله بزرگترین اهداف خود قرار دهد. همچنین با ارائه کارت اعتباری توانسته است وارد سومین بازار پرداخت، در کنار پایانه های پرداخت و خودپردازهای بانکی شود.

سان نرم افزاری امن، کاربر محور و رایگان است که خدمات پرداخت را به روشی آسان و ایمن در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این نرم‌افزار بر روی تمامی گوشی‌های هوشمند قابل استفاده است. خرید انواع شارژ به صورت مستقیم، پرداخت انواع قبض، انتقال وجه از طریق کارت، مانده گیری حساب، کیف پول و صدور آنلاین بیمه نامه از جمله خدمات سان هستند.

تیم پشتیبانی این نرم افزار، همواره با رصد نیازهای مشتریان و با اتکا به دانش و فناوری‌های نوین می‌کوشند با بروزرسانی این نرم افزار، خدمات متنوع و بهتری به مشتریان ارایه کند.

ویژگی‌های منحصر به فرد سان

خرید اینترنت: دریافت انواع بسته های دیتا، اعتباری و دائمی برای مدت مشخص از طریق سان
خرید شارژ: امکان شارژ سیم کارت خودتان و دوستانتان به صورت مستقیم برای همه اپراتورها
خلافی خودرو: امکان استعلام خلافی خودرو توسط دارندگان خودرو و وسایل نقلیه
پرداخت قبض: استعلام و پرداخت تمامی قبوض آب، برق و گاز، تلفن، تلفن همراه و سایر قبوض
کارت به کارت: امکان انتقال وجه و کارت به کارت از هر کارتی به سایر بانک های طرف قراداد
استعلام ارز: استعلام نرخ لحظه ای خرید و فروش سایر ارزها؛ دلار، یورو، پوند و …

بخش‌های کلیدی سان

کارت اعتباری: دارندگان کارت اعتباری بانک اقتصاد نوین می توانند ماهانه صورتحساب خود را مشاهده و پرداخت کنند.
نوین مال: نوین مال یک مارکت پلیس است که فروشگاه ها می توانند محصولات خود را درآن به فروش برسانند.
پوز من: مدیریت امور مربوط به پایانه فروش دارندگان پوز پرداخت نوین از این قسمت قابل پیگیری است.

کارت اعتباری

کارت اعتبــاری گروهی، کارتی اســت اعتباری که به درخواســت موسسات، شرکتها و کسب و کارها با میزان اعتبار بین 10 تا 500 میلیون ریال صادر می‌شود. دارنــده‌ی کارت اعتباری قادر اســت تا ســقف اعتبار مشخص شده برای کارت خود نســبت به خرید از پذیرنده‌های معین اقدام نماید.

پوزمن

این بخش به طور اختصاصی مخصوص دارندگان پوز پرداخت نوین طراحی شده است تا در اسرع وقت بتوانند مشکلات مربوط به پوز خود را حل و فصل کنند. این افراد می توانند از این قسمت تمامی امور مربوط به پایانه فروش خود، از قبیل ثبت و پیگیری تیکت را پیگیری نمایند.

 نوین مال؛ بدون هزینه! بدون کارمزد!

نوین مال به فروشگاه‌های فیزیکی، اینستاگرامی و هر کسب و کاری امکان داشتن فروشگاه اینترنتی را ارائه می دهد. این پلتفرم برای کاهش هزینه های کسب و کارها ایجاد شده و به غیر از فضای رایگان، امکانات دیگری نظیر مدیریت لاجستیک، کمک به فروش و … را بدون دریافت کارمزد مهیا می کند.

جهت دانلود سوپر اپلیکیشن سان به لینک های زیر مراجعه فرمایید:

دانلود نسخه PWA

دانلود مستقیم

دریافت از بازار

دریافت از گوگل پلی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  7