توسعه خدمات دیجیتال پرداخت‌ در جزیره کیش

در نشست مشترک مدیران پرداخت الکترونیک سداد و موسسه جشنواره‌ها ومناسبت‌های کیش توافق شد؛

با هدف توسعه بازارهای هدف در جزیره کیش، تفاهم‌نامه‌ای مشترک میان شرکت پرداخت الکترونیک سداد و موسسه جشنواره‌ها و مناسبت های کیش به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در نشستی که با حضور آقایان محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک‌سداد، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و محسن قریب مدیرعامل موسسه جشنواره‌ها و مناسبت‌های این جزیره برگزارشد، تفاهم‌نامه‌ای مشترک میان مجموعه پرداخت الکترونیک‌سداد و سازمان منطقه آزاد کیش، به‌منظور بهره‌گیری و اشتراک ظرفیت‌های طرفین از طریق برگزاری جشنواره‌های مختلف تفریحی، گردشگری، ورزشی و با هدف توسعه بازارهای هدف طرفین به امضا رسید.

اعتلا و توسعه اهداف بانک ملی ایران و شرکت پرداخت الکترونیک سداد در مسیر رونق کسب و کار گردشگری کشور به ویژه رفاه حال مسافران و گردشگران جزیره زیبای کیش از جمله تعهدات طرفین در این تفاهم‌نامه است.

تفاهم نامه مذکور در آغاز اعتباری یک‌ساله دارد که در صورت تحقق اهداف طرفین تمدید و به‌عنوان یکی از برنامه‌های بلندمدت شرکت پرداخت الکترونیک سداد دنبال خواهد شد.

در ابتدای این نشست، غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش در دیدار با مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد ضمن اعلام آمادگی برای توسعه همکاری‌های فی‌مابین در جزیره کیش، پیشنهاداتی را به‌منظور در پیش گرفته شدن همکاری بلندمدت ارائه کرد.

توسعه خدمات برای مسافران ورودی به جزیره کیش و کیش‌وندان، تامین بسترهای نوین ارائه خدمات بانکی، همکاری از طریق مرکز نوآوری کیش، فعالیت در حوزه رمزارزها و همچنین پایلوت قراردادن کیش برای توسعه شبکه ارتباطی5G از جمله پیشنهادات مدیرعامل منطقه آزاد کیش برای توسعه همکاری‌های با شرکت پرداخت الکترونیک سداد بود.

وی با اشاره به پایان دوره بانکداری سنتی و استفاده از ابزار روز دیجیتالی در دنیا به‌منظور سهولت ارائه خدمات به مردم، پیشنهاد برگزاری نخستین همایش بانکداری دیجیتال در جزیره کیش با همکاری با همکاری شرکت پرداخت الکترونیک سداد و بانک ملی ایران را در ماه آغاز سال 1400 ارائه کرد.

در ادامه این نشست، محمدعلی محمودزاده مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد از آمادگی این شرکت برای توسعه ارتباطات و شروع یک همکاری بلندمدت با منطقه آزاد کیش خبر داد و بر تلاش برای توسعه پروژه‌های طرفین به‌صورت مشارکتی به‌نحوی‌که انتفای طرفین، مسافران و کیش‌وندان در آن دیده شود، تاکید کرد.

وی به اقدامات صورت گرفته به‌منظور تحول در بانکداری دیجیتال از سوی بانک ملی ایران به واسطه شرکت پرداخت الکترونیک سداد و اپلیکیشن ایوا اشاره کرد و گفت: نخستین پلتفرم شعبه دیجیتال بانک ملی ایران در اپلیکیشن ایوا راه‌اندازی شده و شعبه‌های آتی آن نیز در حال راه‌اندازی است.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد هدف توسعه خدمات بانکداری دیجیتال را سهولت دسترسی مردم به این خدمات، کاهش هزینه‌ها و تامین سلامت جامعه به‌ویژه در شرایط کرونایی برشمرد و اظهار کرد: توسعه خدمات بانکداری دیجیتال باعث کاهش تردد مردم به شعب بانکی شده و این مساله به خودی خود، صرفه‌جویی در هزینه، سهولت در دسترسی به خدمات بانکی و حفظ و تداوم سلامت مردم در شرایط کرونایی را به همراه خواهد داشت.

محمودزاده همچنین گفت: اقدامات بسیاری برای نزدیک‌شدن به ارائه خدمات دیجیتالی از طریق اپلیکیشن ایوا در راستای نزدیک شدن به نُرم و استاندارهای جهانی صورت گرفته است، چراکه اعتقاد داریم تکنولوژی با سرعت باد پیش می‌رود و برای عقب و جا نماندن از آن باید هر روز یک ابتکار، خلاقت و نوآوری جدیدی روی آورد تا بتوان نظر مردم را تامین کرد.

 

منبع: روابط‌عمومی شرکت پرداخت الکترونیک سداد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  51  =  58