مردم از خدمات غیرحضوری بانک‌ها استفاده کنند/ دریافت خدمات از طریق سامانه ها و اپلیکیشن ها

مدیرعامل بانک ملی ایران به مردم توصیه کرد تا جایی که امکان پذیر است به صورت حضوری به شعب بانک‌ها مراجعه نکنند، چرا که عمده خدمات از سامانه‌ها و اپلیکیشن ها قابل دریافت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه خوشبختانه بانکداری الکترونیک کشورمان بسیار پیشرفته است، اظهار کرد: تقریبا همه بانک ها اپلیکیشن و سامانه های متفاوتی دارند که ضرورت حضور مردم در شعب را به حداقل رسانده و مشتریان می توانند بسیاری از خدمات را از طریق تلفن همراه هوشمند خود به صورت غیرحضوری انجام دهند.

محمدرضا حسین زاده تصریح کرد: بانک ملی ایران نیز چند اپلیکیشن و سامانه از جمله ایوا، بله، بام و ۶۰ دارد و این در حالی است که به تازگی نیز  موفق شدیم با کمک ستاد ملی با کرونا و پیگیری وزارت اقتصاد مصوبه امضای دیجیتالی و همچنین صدور سفته و تمبر الکترونیکی را بگیریم.

وی ادامه داد: این مصوبه بسیار گره گشا است چرا که بسیاری از امور از احراز هویت گرفته تا افتتاح حساب پرداخت تسهیلات اقساط و … با تلفن همراه هوشمند انجام می گیرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران تصریح کرد: به مردم عزیز کشور و مشتریان بانک ها و به ویژه مشتریان بانک ملی توصیه می کنم تا جایی که امکان پذیر است به صورت حضوری به شعب بانک ها مراجعه نکنند، چرا که عمده خدمات را از سامانه ها و اپلیکیشن ها قابل دریافت است. بنابراین هم برای حفظ سلامت خودشان و هم کارکنان بانک ها در حد ضرورت در بانک ها حضور یابند.  

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄  4  =