مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 30 آذر 1399 شرکت دانش بنیان خدمات انفورماتیک نوین کیش برگزار و به تایید حسابرس و بازرس قانونی رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این مجمع که با حضور دکتر رحمت‌الله صادقیان، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، مهندس سید ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک، سید رضا ناصری نیک عضو هیات مدیره شرکت خدمات انفورماتیک، دکترعبدالرضا شاکری معاون اقتصادی و توسعه سرمایه انسانی شرکت خدمات انفورماتیک و اعضای هیات مدیره شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش برگزار شد، عملکرد مربوط به سال مالی ٩٩  شرکت به تایید حسابرس و بازرس قانونی رسید و در تمامی جوانب، مقبول و مطلوب واقع شد.

دکتر رحمت‌الله صادقیان، مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در این مجمع با ابراز خرسندی از عملکرد شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش فعالیت‌های آن را رو به رشد توصیف و اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی هیات مدیره و مجموعه کارکنان، این شرکت در آرامش فعالیت می‌کند و امیدواریم با توجه به پروژه‌های بزرگی که در اختیار دارد به نقش آفرینی خود به شکل مطلوبی ادامه دهد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اکنون با طراحی و نگهداری مطلوبی از سامانه‌های زیرساختی بانک مرکزی مواجه هستیم که موجب رضایت بانک مرکزی از مجموعه شده است که جای تقدیر دارد.

در ادامه این مجمع مهندس سید ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک اظهار کرد: خوشبختانه شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش به عنوان بازوی اجرایی شرکت خدمات انفورماتیک روند مثبتی را طی سال‌های گذشته طی کرده و اکنون با همت مدیران و کارشناسان خود توانسته است علاوه بر طراحی و توسعه فعالیت‌ها، در زمینه بومی سازی بسیاری از سامانه‌ها پیش قدم باشد.

در ادامه مهندس سید محمد سعید طباطبائی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش، با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های شرکت طی یکسال گذشته اظهار داشت: در این سال بیشترین تلاش و تمرکز مدیران و کارشناسان ما بر بهبود کمی و کیفی اجرای پروژه‏ های حاکمیتی، توسعه محصولات و سامانه ‏های متناسب با نیازهای مشتریان، افزایش ماندگاری و امنیت سرویس ‏ها و ارتقاء کیفیت خدمات از طریق اصلاح فرآیندهای جاری بوده است.

وی با بیان اینکه مفتخریم با جلب اعتماد شرکت مادر در سپردن این مسئولیت سنگین به ما، توانستیم به خوبی از عهده این مهم برآییم، تصریح کرد: نیازهای مجموعه حاکمیتی بانک مرکزی درارائه هرچه بهتر خدمات بانکداری دولت، نسخه‏ گذاری جامع سامانه بانکداری نسیم و بهداد، گسترش بهره ‏برداری از سامانه صدور حواله الکترونیک و افزایش ارگان‏ های عمده دولتی و نیز اجرای پروژه ‏های نقشه‏ راه 1400 بانک مرکزی از جمله موفقیت‏ های این شرکت بوده که بی ‏تردید حاصل تلاش بی ‏وقفه و خالصانه مدیریت و کلیه همکاران پرتلاش، اعتماد سهام ‏داران و حمایت‏ های بی ‏دریغ بانک مرکزی و مدیریت شرکت خدمات انفورماتیک، مدیران و هیأت مدیره محترم آن شرکت بوده است که مراتب سپاس و قدردانی صمیمانه خود را از همه عزیزان اعلام می ‏داریم.

طباطبائی ابراز امیدواری کرد که با تکمیل پروژه‌های برنامه‌ ریزی استراتژیک، توسعه حوزه‌های کسب وکار منتج از این برنامه‌ ریزی، جایگاه سازمان در زیست بوم مالی و بانکی کشور ارتقا یافته و افقی نو برای آینده آن ترسیم کرد.

تقدیر دبیرکل بانک مرکزی از شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش

دبیرکل بانک مرکزی ج.ا.ا با حضور در شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش از پیاده‌سازی و پشتیبانی سامانه‌های زیرساختی بانک مرکزی در این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

جلسه دموی "سامانه پیچک" با حضور دکتر طالبی دبیرکل بانک مرکزی، مهندس رحیمی مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی، مهندس مسجدی رییس اداره معاملات ریالی بانک مرکزی و مهندس نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک در ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

در این مراسم دکتر طالبی دبیرکل بانک مرکزی ج.ا.ا  با اشاره به اینکه بانک مرکزی اقدامات موثری در زمینه فرآیندهای مرتبط با صدور چک انجام داده است، اظهار کرد: خوشبختانه به همت مدیران و کارشناسان شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش سامانه‌‎های زیرساختی و نظارتی مناسبی در زمینه عملیات مربوط به چک پیاده‌ سازی شده و همواره در حال تکمیل و به روزرسانی هستند.

دبیر کل بانک مرکزی با تقدیرازاقداماتی که درراه اندازی سامانه پیچک انجام شده است، خاطر نشان کرد: در مجموع از روند توسعه سرویس‌های جدید به ویژه سامانه پیچک که به خوبی در پاسخ به نیازهای جامعه و مخاطبان طراحی شده، همچنین پیاده‌ سازی و پشتیبانی مناسب این سامانه تشکر می‌کنیم.

در ادامه این مراسم مهندس سید ابوطالب نجفی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک اظهار داشت: شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش به عنوان بازوی اجرایی شرکت مادر، خوشبختانه توانسته است با همت و تلاش مدیران و کارشناسان خود در زمینه توسعه و بومی سازی سامانه‌های خاص و ویژه بانک مرکزی اقدامات موثری انجام دهد.

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته روند بهبود فعالیت سامانه‌های ویژه بانک مرکزی با جدیت پیگیری شده است از توسعه ماموریت‌های شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش در زمینه سایر سامانه‌های با اهمیت بالا طی سال آینده خبر داد.

مهندس سید محمد سعید طباطبایی، مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک نوین کیش نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از اینکه دموی سامانه پیچک فرصتی را برای شرکت فرآهم آورد که میزبان دبیرکل و مدیران ارشد بانک مرکزی باشد، اظهار کرد: تلاش و تمرکز مدیران و کارشناسان شرکت بر بهبود کمی و کیفی اجرای پروژه‏های حاکمیتی، توسعه محصولات و سامانه‏ های متناسب با نیازهای مشتریان، افزایش ماندگاری و امنیت سرویس‏ها و ارتقاء کیفیت خدمات از طریق اصلاح فرآیندهای جاری بوده است.

وی با بیان اینکه نبود داده‌های مبادلات چک منشاء بسیاری از هزینه‌ها و ریسک‌های چک کاغذی در کشور بوده است، تصریح کرد: در راستای الزامات قانونی، سامانه پیچک با هدف ایجاد زیرساختی که بتواند داده‌های کشیدن یا انتقال چک را از طریق ابزارهای ارائه شده کنترل کند، طراحی شده است.

به گفته وی سامانه پیچک، ابزار مورد نیاز برای پیاده‌سازی فرایندهای چک کاغذی را در اختیار بانک ها قرار می دهد و بانکها نیز با پیاده‌ سازی فرآیندهای آن می‌توانند سرویس مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

53  −    =  44