جف بزوس دوباره ثروتمندترین فرد جهان شد

در حالی که ایلان ماسک توانسته بود با سبقت از بزوس در ماه ژانویه ثروتمندترین فرد جهان شود اما بنیانگذار آمازون دوباره توانسته این عنوان را از آن خود کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از سال 2017 جف بزوس، بنیانگذار و سهامدار شرکت فروش اینترنتی آمازون آمریکا جایگاه ثروتمندترین فرد جهان را در اختیار داشت، اما در ماه ژانویه و همگام با افزایش ارزش سهام شرکت تسلا ثروت ایلان ماسک، بنیانگذار این شرکت خودروسازی هم افزایش یافت و وی توانست عنوان ثرتمندترین فرد جهان را تصاحب کند. اما طی روزهای گذشته جف بزوس دوباره توانسته در رتبه ‌بندی بلومبرگ عنوان ثروتمندترین فرد جهان را از ماسک پس بگیرد. 

بر اساس اعلام موسسه بلومبرگ آخرین اطلاعات حاکی از آن است که ثروت جف بزوس به 191 میلیارد دلار افزایش یافته و ثروت ایلان ماسک هم 190 میلیارد دلار است. در معاملات شب گذشته وال استریت در حالی ثروت بزوس 372 میلیارد دلار پایین آمد که افت ارزش سهام تسلا 4.5 میلیارد دلار از ثروت ایلان ماسک را به باد داد.

بنابراین برای نخستین بار از روز 7 ژانویه بزوس توانست دوباره عنوان ثروتمندترین فرد جهان را از آن خود کند. 

جایگاه سومین فرد ثروتمند جهان هم با 137 میلیارد دلار دارایی در اختیار بیل  گیتس بنیانگذار شرکت مایکروسافت است. برنارد آرنو نیز که مالک برند لوییز ویتون است با 116 میلیارد دلار در جایگاه چهارمین فرد ثروتمند جهان قرار دارد. مارک زوکربرگ، بنیانگذار فیسبوک نیز با 104 میلیارد دلار ثروت پنجمین پولدار  جهان در شرایط کنونی به شمار می‌آید. 

 

منبع: فارس

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  ⁄    =  48