برنده خودرو جشنواره طلایی در مرکز خرید کنزالمال خرمشهر مشخص شد

“همیشه اگر مشکلی بوده با یک تلفن به پشتیبانی 1688 آن را حل می کردم ” این را رضا مجدم برنده قرعه کشی جشنواره طلایی بانک تجارت و ایران کیش در بازار کنزالمال خرمشهر می گوید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  مجدم  که دو سالی هست از دستگاه های ایران کیش استفاده می کند صاحب کسب و کار شراکتی اش با عنوان " آشپزخانه مدرن" در کنزالمال است و حالا صاحب خودروی طلایی این مرکز خرید در استان خوزستان نام  گرفته است .

از انرژی مثبتش نسبت به این جشنواره می گوید و اینکه می دانسته جوایز عین حقیقتند البته از دعاهایی که در روز پایانی این جشنواره خوانده است هم سخن به میان آورد  .

لازم به ذکر است جشنواره طلایی مشترک بانک تجارت و ایران کیش در مراکز تجاری استان های تهران، البرز، هرمزگان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان، خراسان رضوی برگزار می شد. دراین دوره از جشنواره به خریدارانی که با کارت بانکی خود در طول زمان برگزاری جشنواره در مراکز تجاری منتخب این استان ها از طریق پذیرندگانی که دارای پایانه های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب های بانک تجارت می باشند خرید می کردند به قید قرعه ده ها کارت هدیه 1.000.000 ريالی و همچنین به پذیرندگان ده ها جایزه 5.000.000 ريالی اهدا شد. جایزه ویژه این جشنواره اهدای خودرو در مراکز تجاری این استان هاست که در چهارمین و آخرین مرحله به برندگان خوش شانس اهدا می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

66  −    =  56