آخرین آزمایش ارز دیجیتال ملی چین / اهدای ۵ میلیون دلار یوان دیجیتال رایگان

مقامات شهر سوژوی چین می‌گویند که در فاز پایانی آزمایش ارز دیجیتال ملی چین می‌خواهند ۳۰ میلیون یوان دیجیتال به ارزش تقریبی 5 میلیون دلار را به‌طور رایگان میان شهروندان این شهر توزیع کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، روز پنجشنبه هفته گذشته، دولت محلی سوژو اعلام کرد که ۱۵۰ هزار هدیه نقدی به ارزش ۲۰۰ یوان را میان شهروندان چینی‌ توزیع می‌کند. این هدایا در قالب بسته‌های قرمز توزیع خواهند شد.

آن‌طور که پیداست، برندگان این طرح در تاریخ ۱۰ فوریه (۲۲ بهمن) مشخص می‌شوند و باید هدیه نقدی دریافتی را در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۶ فوریه (۲۲ بهمن تا ۸ اسفند) در فروشگاه جی‌دی (JD) و شماری از فروشگاه‌های فیزیکی منتخب خرج کنند.

گفتنی است که این مرحله، آخرین فاز آزمایشی یوان دیجیتال در شهر سوژو خواهد بود. پیش‌تر نیز در ماه دسامبر (آذر)، دولت محلی این شهر، تقریباً ۳ میلیون دلار یوان دیجیتال در قالب طرح هدایای رایگان میان شهروندان سوژو توزیع کرده بود.

همان طور که پیش‌تر رسانه‌ها گزارش داده بودند، تحقق رویای یوان دیجیتال در گرو رشد فزاینده کاربرد آن در گستره شهرهای مختلف چین است.

شنیده‌ها از گوشه و کنار حاکی از آن است که شهر چنگدو، میزبان بعدی طرح آزمایشی ارز دیجیتال ملی چین خواهد بود. ناگفته نماند که از ارز دیجیتال ملی چین با عنوان ارز دیجیتال/پرداخت الکترونیکی یا به‌اختصار DC/EP نیز یاد می‌شود.

 

منبع: ارز دیجیتال

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  +    =  19