برنامه های حمایتی بانک کشاورزی برای زنان

بانک کشاورزی با هدف فراهم آوردن امکانات لازم برای ایجاد اشتغال مولد زنان سرپرست خانوار از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، ۱۹۶۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بانک کشاورزی با هدف حمایت از زنان به ویژه فراهم آوردن امکانات لازم برای ایجاد اشتغال مولد زنان سرپرست خانوار اقدام به پرداخت تسهیلات به معرفی شدگان کمیته امدادامام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی، همچنین اجرای طرح حضرت زینب کبری و طرح تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی کرده است.

 این بانک با هدف فراهم آوردن امکانات لازم برای ایجاد اشتغال مولد زنان سرپرست خانوار از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، اقدام به پرداخت ۱۹۶۲ میلیارد ریال تسهیلات به معرفی شدگان کمیته امدادامام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کرده است.  

همچنین بانک کشاورزی با همکاری صندوق توسعه کشاورزی سازمان ملل متحد (ایفاد) ، طرح تامین مالی خرد با رویکرد بانکداری پیوندی را با هدف توانمند سازی،ارتقا و بهبود سطح معیشت زندگی روستاییان در دست اجرا دارد و از ابتدای اجرای این طرح تا پایان دی ماه ۹۹ بیش از ۲۴۱۶ میلیارد ریال تسهیلات در این زمینه پرداخت شده است.  

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ⁄    =  2