مهلت اتباع خارجی برای دریافت کد شهاب تمدید می‌شود؟

مدیر عامل بانک صادرات گفت: اگر مردم نتوانند ظرف یک ماه آینده اطلاعات خود را تکمیل کنند، تصمیم جدیدی در این خصوص اتخاذ می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حجت اله صیدی مدیر عامل بانک صادرات در خصوص مهلت اتباع خارجی برای دریافت کد شهاب، اظهار کرد: دریافت کد شهاب الزام کشوری و در سراسر دنیا رایج است. بخشی از صاحبان حساب اقدام به تکمیل اطلاعات خود نکرده بودند که امیدواریم تا آخر سال همه این افراد برای تکمیل اطلاعات خود به بانک‌ها مراجعه کنند.

او ادامه داد: قانون مبارزه با پولشویی و مبارزه با تروریسم یکی از بخشنامه‌های مهم در بانک مرکزی است که برای رسیدن به این قانون باید  حساب بانکی همه افراد، از لحاظ اطلاعاتی کامل باشد. امیدوارم همه مردم بتوانند تا مهلت مقرر شده، اطلاعات کامل خود را برای دریافت کدشهاب، وارد کنند.

این مقام مسئول بیان کرد: اگر مردم نتوانند ظرف یک ماه آینده اطلاعات خود را تکمیل کنند، باید تصمیم جدیدی در این خصوص اتخاذ شود. البته تا کنون بیش از ۸۵ درصد از مشتریان ما کد شهاب و شناسه شهاب را دریافت کردند و باقی مانده افراد نتوانستند مدارک قانونی خود را برای اخذ شناسه شهاب ارائه دهند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ⁄    =  1