کنارهم بودن سیستم های بانکی و payment باعث هم افزایی می شود

طبری:

مدیرعامل ایران کیش می گوید ایران کیش در حال ساخت یک “دی ان ای” خاص برای خود است.قرار گرفتن سیستمهای بانکی در کنار سیستمهای PAYMENT باعث هم افزایی میشود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش با بیان این مطلب گفت : ایران کیش در حال ساخت یک "دی ان ای" خاص برای خود است، در حال حاضر به ســرویسهای بانکــی توجه ویژه ای داریم. از همینرو شاهد ســرویسها و ارزشهای افزوده بیشتری دراین زمینه خواهیم بود. درهمین راستا محصولاتی جدیدی در قالب ترکیب بانکــی و"PAYMENT" تولید شده که خبرهای آن را یکی پس ازدیگری خواهید شنید. سرویسهایی رونمایی می شود  که هم به صنعت PSPکمک خواهد کرد و هم بانک را منتفع میکند.

وی با اشاره به بهینه سازی سوییچ ایران کیش اظهار کرد : به وضوح ســوییچ ایران کیش درماه های اخیر بهترین عملکرد را داشــته است واین موضوع را  در آمارها از لحاظ کاهش خطای پذیرندگی شاهدهستیم.

طبری افزود: درایــن مدت روی نرم افزار پات به طور ویژه کارشده است، نسخه جدیدی را رونمایی خواهیم کرد که یک اتفاق جدید در صنعت اپلیکیشن موبایلی است. دراین اپلیکیشن از ساختاری جذاب، منعطف و متغیر براساس سلیقه و خواسته های استفاده کننده بهره برده شده است. نقاط قوت خیلی خوبی در نسخه جدید وجود دارد. بستری پیاده سازی شده است که ثمراتش را در سال آینده خواهیم دید.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  6