دریافت رمز یکبار مصرف بدون وارد کردن کدهای دستوری و کاملاً رایگان

اپلیکیشن رمزساز بانک ایران زمین؛

نرم افزار رمزساز بانک ایران زمین به عنوان یک ابزار هوشمند جهت ارائه رمز یکبار مصرف به مشتریان طراحی شده است. استفاده آفلاین از آن و رایگان بودن از ویژگی های اصلی آن است.

 

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اپلیکیشن رمزساز یک برنامه تولید رمز جهت افزایش ضریب امنیتی عملیات مالی و غیر مالی در سامانه اینترنت بانک و نیز تراکنش های کارتی بانک ایران زمین می باشد.
کاربران از طریق این نرم افزار موبایلی می توانند در زمان انجام تراکنش های اینترنتی از طریق وب سایت های فروشگاهی و یا دستگاه خودپرداز، رمز یکبار مصرف خود را با کلیک بر این اپلیکیشن و به سرعت دریافت کنند. 
با دارا بودن اپلیکیشن رمزساز نیازی به وارد کردن کدهای چند مرحله ای در تلفن همراه ندارید. همچنین برای دریافت رمز یکبار مصرف کارمزدی از کاربر کسر نمی شود.

 

* طریقه فعال کردن اپلیکیشن رمزساز ایران زمین
جهت فعال کردن اپلیکیشن رمزساز ایران زمین، مشتریان بانک می توانند با مراجعه به نزدیک ترین شعب بانکی و ثبت درخواست خود، سرویس رمز یکبار مصرف خود را فعال کرده و پس از نصب نرم افزار رمزساز در تلفن همراه، با وارد کردن QRCode وارد فضای این اپلیکیشن شده و از مزایای آن بهره مند شوند. 

 

* طریقه نصب نرم افزار رمزساز ایران زمین در تلفن همراه
اپلیکیشن رمزساز ایران زمین، قابل استفاده در سیستم عامل های اندروید و iOS است. 
– نصب از طریق وب سایت ایران زمین
کاربران می توانند با مراجعه به وب سایت ایران زمین به آدرس izbank.ir نسخه مورد نیاز خود را دانلود کرده و بر روی تلفن همراه خود نصب نمایند.

– نصب از طریق لینک پیامکی
جهت دریافت لینک رمزساز ایران زمین می توانید عدد 25 را به شماره 30006905 ارسال کنید تا لینک دانلود این نرم افزار برای شما ارسال گردد.

 

* مزایای استفاده از نرم افزار رمزساز ایران زمین
– استفاده از نرم افزار رمزساز کاملاً رایگان است؛
از ویژگی های متمایز و مزایای نرم افزار رمزساز ایران زمین می توان به عدم نیاز به پرداخت هزینه توسط مشتریان اشاره کرد. به این صورت، مشتری می تواند با نصب این اپلیکیشن و بدون نیاز به ابزارهای جانبی، رمز یکبار مصرف خود را به صورت کاملاً رایگان دریافت نماید.

– امکان استفاده به صورت آفلاین وجود دارد؛
همچنین در زمان تولید رمز توسط اپلیکیشن رمزساز، نیازی به اتصال به شبکه اینترنتی ندارید. ویژگی آفلاین بودن اپلیکیشن سبب شده تا کاربران در هر مکان و زمانی بتوانند رمز یکبار مصرف خود را براحتی دریافت کرده و امورات بانکی و پرداخت خود را به صورت 24 ساعت در 7 روز هفته انجام دهند.

– حفظ اطلاعات حساب کاربری و امنیت بالا؛
مطابقت داشتن اپلیکیشن رمزساز با استانداردهای پرداخت امن سبب می شود تا در زمان صدور رمز یکبار مصرف  و رمز دوم کارت، امنیت کاملی در سیستم برقرار باشد. 

 

 

سخن پایانی
با مطالعه مقاله حاضر مشخص شد که نرم افزار رمزساز ایران زمین می تواند ابزار هوشمندی برای دریافت رمز یکبار مصرف باشد. کاربران می توانند با نصب نرم افزار از وب سایت بانک ایران زمین و یا دریافت لینک دانلود پیامکی آن، اپلیکیشن رمزساز را روی تلفن همراه خود (با توجه به سیستم عامل اندروید و iOS) نصب کرده و با وارد کردن QRCode وارد فضای این نرم افزار شوند. استفاده از این اپلیکیشن هیچ گونه کارمزدی از مشتری کسر نمی کند. همچنین کاربران بدون اتصال به شبکه اینترنتی می توانند از نرم افزار رمزساز ایران زمین استفاده کرده و در تمامی ساعات شبانه روز رمز یکبار مصرف خود را دریافت نمایند. 

نویسنده: سعیده فتحی مغانلو
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  −    =  39