افتتاح شعبه ملی پلاس بانک ملی با رویکرد جوان‌گرایی

صبح امروز شعبه ملی پلاس بانک ملی با رویکرد ارائه مشاوره به جوانان و ارائه تمامی خدمات بانکی به جز خدمات مبتنی بر وجه نقد با مدیران ارشد بانک ملی و اصحاب رسانه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مراسم افتتاحیه شعبه ملی پلاس از طرح‌های جدید بانک ملی صبح امروز با حضور مدیران ارشد این بانک برگزار شد.

در این مراسم حسین‌زاده مدیرعامل بانک ملی گفت: شرایط دنیا به سمت مجازی شدن و الکترونیک شدن سرویس‌های بانک‌ها پیش رفته است اما سوال پیش می آید که  آیا شعب بانک‌ها در آینده تعطیل خواهند شد .

وی گفت: از دوسال قبل تیمی کارشناسی بسیاری از بانک‌های دنیا را بررسی کردند و مستندات خوبی به دست آوردند براساس نتایج این تحقیقات متوجه شدیم که می توانیم از شعبات فیزیکی برای مشاوره به مشتریان استفاده کنیم.

مدیرعامل بانک ملی تصریح کرد: ما هم با همین رویکرد شعبه ملی پلاس را با محور جوانگرایی افتتاح کردیم  البته پول در شعبه جدید رد و بدل نمی‌شود.

حرکت نظام بانکی به سمت ایجاد طرح های نو

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات دست اندرکاران راه اندازی نخستین شعبه «ملی پلاس»، تاکید کرد که نظام بانکی باید به سمت ایجاد طرح های نو و متناسب با نیازهای جامعه حرکت کند.

عباس شفیعی با تاکید بر این که روش های ارتباط میان مشتری و بانک باید به روزرسانی شود، خاطرنشان کرد: «ملی پلاس» ایده بسیار جدیدی بود که با همت طیف وسیعی از مدیران و کارکنان بانک، عملیاتی شد و این تجربه باز هم ادامه خواهد داشت.

وی با اظهار امیدواری نسبت به این که فعالیت های بانک ملی ایران در این حوزه بتواند چشم انداز تازه ای از بانکداری در کشور را به نمایش بگذارد، افزود: بانک ملی ایران همواره در پیاده سازی فعالیت های حوزه بانکداری دیجیتال پیشتاز بوده و امروز نیز برگ تازه ای از این فعالیت ها ورق خورد.

ملی پلاس، نماد خودباوری در نظام بانکی

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز پاسخگویی به علایق و سلایق جوانان را از برنامه های اساسی بانک خواند و گفت: «ملی پلاس» با همین رویکرد طراحی و اجرا شده است.

سید فرید موسوی با بیان این که گام های بانک ملی ایران در راستای ایجاد تحول در نظام بانکی ادامه دار خواهد بود، اظهار کرد: «ملی پلاس» نماد خودباوری در نظام بانکی است و می توان آن را با خدمات بانکداری در کشورهای توسعه یافته مقایسه کرد.

نخستین شعبه «ملی پلاس» در محل سابق شعبه فخررازی رو به روی دانشگاه تهران واقع شده است. در این شعبه همه سامانه های بانکداری دیجیتال از جمله ربات آلفا، خودگردان، خودبانک، خودپرداز ، کیوسک چند منظوره، CASHLESS و VTM وجود دارد. همچنین مشتریان می توانند با مراجعه به کارشناسان شعبه، ضمن دریافت مشاوره های بانکی، ار فضای کتابخانه و کافی شاپ بهره مند شوند.

از جمله خدماتی که در شعب ملی پلاس میتوان به آن اشاره کرد:

ارائه تمامی خدمات بانکی به جز خدمات مبتنی بر وجه نقد

بهره مندی تمامی مشتریان بانک ملی از خدمات این شعب

فعالیت شعب ملی پلاس مطابق با ساعت فعالیت اصناف مختلف

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  5