جنجال توییت‌های ایلان ماسک در مورد بیت کوین

ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا بار دیگر در توییتر به تحریک جامعه ارز دیجیتال پرداخته است. ایلان ماسک این بار برای بیش از ۴۰.۸ میلیون دنبال‌کننده خود در توییتر بیان کرده است که بیت کوین در واقع کلمه تسلیم او است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ایلان ماسک امروز توییت های عجیبی در مورد بیت کوین زد که واکنش جامعه کریپتو را در توییتر برانگیخت. او در ادامه توییت اول خوب بیان کرد: شوخی کردم، چه کسی واقعا به کلمه تسلیم نیاز دارد؟

در یکی از توییت‌ها گفته است: بیت کوین به همان اندازه ارزهای سنتی، چرند است. این توییت را می‌توان به نوعی خراب کردن بیت کوین دانست.

پس از آنکه کاربران تیک تاک کمپینی در خصوص رساندن قیمت دوج کوین به بیش از یک دلار ایجاد کردند، این ارز دیجیتال به سرخط اخبار تبدیل شد.

وی در توییتر دیگری بیان کرد: فقط یک کلمه: دوج.

ایلان ماسک در گذشته چندین بار دوج کوین را تبلیغ کرده است و بیان کرده که دوج، کوین مورد علاقه اوست. او قسمت بیوگرافی توییتر خود را به “مدیر سابق دوج کوین” تغییر داد. این سری توییت ها باعث شد تا قیمت دوج کوین ۲۰ درصد افزایش یابد.

ایجاد بحث‌های مختلف پس از اظهارات ایلان ماسک

علاقه ایلان ماسک به ارزهای دیجیتال بسیار عجیب بوده است و سخنان او در توییتر به رمزگشایی نیاز دارند.

هرچند به وضوح می‌توان مشاهده کرد که نظر او درباره بیت کوین کاملا تغییر کرده است، زیرا او در ماه ژانویه بیان کرده بود که بیت کوین کلمه تسلیم او نیست.

در آن زمان، بسیاری از افراد معتقد بودند که توییت او شاید نوعی از گرایش‌های او باشد یا علاقه او به بیت کو‌ین را نشان می‌دهد.

اکنون که شرایط تغییر کرده است، شاید ایلان ماسک بیت کو‌ین را دارایی کم‌خطرتری نسبت به آلتکوین‌ها می‌داند. این موضوع همانند نظر تمام سرمایه‌گذاران سازمانی است من خود را آماده روند صعودی این ارز دیجیتال می‌کنند.

بیت کوین تنها ارز دیجیتالی است که توانسته است به رکورد قیمت خود در زمان حباب ارزهای دیجیتال سال ۲۰۱۸ دست یابد.

ماسک در آستانه تبدیل شدن به ثروتمندترین فرد جهان

ماسک اکنون در جایگاهی کاملا متفاوت نسبت به اوایل سال ۲۰۲۰ قرار دارد. پس از رشد چشمگیر سهام تسلا، بلومبرگ تخمین زده است که سرمایه او با افزایش ۱۴۰ میلیارد دلار تنها در یک سال به ۱۶۷ میلیارد دلار رسیده است. وی در حال حاضر فقط ۲۰ میلیارد دلار با جف بزوس مدیرعامل شرکت آمازون و ثروتمندترین فرد جهان فاصله دارد.

 

ایلان ماسک علیرغم آنکه ارزهای دیجیتال را به عنوان جایگزینی برای پول نقد خوانده است، اما موجودی او فقط ۰.۲۵ بیت کوین معادل ۶۰۰۰ دلار است.

 

منبع: میهن بلاک چین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  ⁄  7  =