مدیرعامل بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی جهان نسبت به آینده‌ی بیت کوین خوش‌بین است

لری فینک(Larry Fink) مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی بلک‌راک(BlackRock) معتقد است که رمزارز بیت کوین در آینده به یک دارایی در سطح جهانی تبدیل خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، طبق گزارشاتی که روز سه‌شنبه منتشر شده است، آقای لری فینک(Larry Fink) مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی بلک‌راک(BlackRock) اعلام نموده که «بیت کوین توانسته توجه‌ی بسیاری از مردم سراسر جهان را به خود جلب کند، این درحالیست که بازار رمزارزها در مقایسه با سایر بازارهای موجود همچنان نسبتاً ناچیز به شمار می‌آید».

آقای فینک در گفتگوی خود با مارک کارنی(Mark Carney) رئیس سابق بانک مرکزی انگلستان، توضیح داد که کلاس دارایی‌های رمزارز نوپا ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور «به دارایی بازارهای جهانی» تبدیل شود.

وی همچنین افزود که وجود یک ارز دیجیتال که قابلیت تاثیرگذاری بر دلار ایالات متحده را داشته باشد، باعث خواهد شد که در مقیاس جهانی ارزش دارایی‌های مبتنی بر دلار از دید سرمایه‌گذاران کاهش یابد. وی همچنین این پرسش را مطرح کرد که آیا این ارز دیجیتال می‌تواند نیاز ما به دلار به عنوان یک ارز ذخیره را هم کاهش دهد؟

اینگونه اظهار نظر از طرف مدیرعامل یک موسسه‌ی مالی متمرکز بسیار کمیاب است. البته پیش از این نیز افراد سرشناس دیگری در حوزه‌ی اقتصاد متمرکز از جمله استنلی درانک‌میلر(Stanley Druckenmiller) و پائول تودور جونز(Paul Tudor Jones) مدیران چندین شرکت سرمایه‌گذاری و مدیریت دارایی چند ده میلیارد دلاری نیز رویکرد مثبت نسبت به صنعت رمزارز به ویژه بیت کوین داشته باشند.

شایان ذکر است که شرکت مدیریت دارایی بلک‌راک با در اختیار داشتن ۷/۴ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت، اکنون بزرگ‌ترین شرکت مدیریت دارایی در جهان محسوب می‌شود.

 

منبع: کوینیت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  12