فناوری جدید گوگل مپ با هدف کاهش گسترش ویروس کرونا

شرکت گوگل با ارائه فناوری جدید در برنامه‌های خود به کاهش گسترش ویروس کرونا و حمایت از مشاغل محلی کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت گوگل فناوری جدیدی به نام کامنیوتی فید را به گوگل مپ اضافه کرده است که شما را از آخرین تغییرات مشاغل محلی‌تان آگاه می‌کند.

این فناوری جدید که به معنای خوراک جامعه است شما را از آخرین بازگشایی رستوران‌ها و تغییرات منوی غذایی، مغازه‌ها و بسیاری از مشاغل محلی در جریان می‌گذارد. در ضمن این قابلیت نیز وجود دارد که شما از نظرات افراد و کارشناسانی که از آن غذا یا رستوران استفاده کرده اند، آگاه شوید.

اگر شما رستوران یا مغازه محلی خود را دنبال کنید این فناوری به بهترین وجه شما را از آخرین تغیییرات آن‌ها آگاه می‌کند.طبق گفته مسئولان گوگل، این ویژگی به ارتباط بهتر مشاغل محلی با مشتریان خود کمک کرده است.

مسئولان این شرکت افزودند: با این فناوری اکنون افراد بیشتری می‌توانند ببینند که کدام مشاغل محلی خدمات جدیدی ارائه می‌دهد یا ساعت کاری آن و میزان تجمع افراد چه تغییری کرده است.

گوگل صریحاً به بیماری همه گیر ویروس کرونا اشاره نکرده است، اما به راحتی می‌توان فهمید ویژگی‌های این فناوری برای بر اساس این همه گیری و با هدف حمایت از مشاغل محلی صورت گرفته است.

از زمان شیوع گسترده ویروس کرونا تا کنون بسیاری از مشاغل محلی دچار مشکلات زیادی و مجبور به تعطیل کردن کسب و کار خود شده اند.

این فناوری اکنون در همه دستگاه‌های اندروید و آی او اس در سطح جهانی در حال پخش است. اگر ویژگی جدید را فوراً نمی‌بینید، ممکن است لازم باشد چند روز صبر کنید تا در برنامه شما نشان داده شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1