با حق بیمه کرونا در آپ، چه چیزهایی می‌شود خرید؟

حق بیمه کرونا در اپلیکیشن آپ از ۵۶۰۰ تومان در ماه آغاز می‌شود که در سبد خانوارهای ایرانی مبلغ پایینی است و در بسیاری از نقاط پایتخت فقط می‌شود با آن دو قرص نان سنگک در یک ماه خرید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، این مطلب را محمدرضا اسکندریون مدیرعامل آپ  اعلام کرد و توضیح داد: در گرانترین حق بیمه موجود در اپلیکیشن آپ، باید ماهانه ۲۰ هزارتومان پرداخت که با این مبلغ به عنوان مثال، بر اساس آخرین نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار تهران فقط می‌توانیم یک کیلو و  ۸۰ گرم مرغ تنظیم بازار در یک ماه بخریم.   

وی افزود: جالب است بدانیم که با همین پرداخت ماهانه ۲۰ هزار تومان، بهترین شیوه مقابله با احتمال آلودگی به کووید ۱۹  را درپیش می‌گیریم چون با این پول به سختی می‌توانیم در ماه یک بسته ویتامین دی یا ویتامین ث تولید داخل را خریداری کنیم. اکنون قیمت یک بسته استامینوفن کدئین هم دست کم ۲۲ هزارتومان است.

اسکندریون تاکید کرد: در اپلیکیشن آپ امکان خرید  بهترین طرح‌های اقتصادی بیمه کرونا بدون خروج از منزل فراهم شده است و هر هموطنی که قصد دارد خود و خانواده‌اش را بیمه کند با لمس چند گزینه در صفحه موبایل خود از ترس هزینه‌های سربه‌فلک‌کشیده کرونا تا حدود زیادی راحت می‌شود.

به گفته او، از طریق اپلیکیشن آپ، همه کاربران  می‌توانند از شرکت‌هایی که حداکثر توان مالی را نزد بیمه مرکزی دارند، یعنی بیمه‌های سینا، سامان و خاورمیانه در بازه‌های مختلف ۳۰، ۹۰، ۱۸۰ روزه یا یکساله، بیمه خریداری کنند.

مدیرعامل آپ همچنین توضیح داد: استفاده از ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه فوت، ۵۰ میلیون تومان سرمایه نقص عضو و ازکارافتادگی و ۱۰ میلیون تومان هزینه پزشکی که شامل هزینه تست کرونا هم می‌شود در بهترین طرح ویژه یکساله ما دیده شده و از سوی دیگر، در کمترین میزان پوشش بیمه‌ای هم هموطنان لااقل می‌توانند از پرداخت ۲۰ میلیون تومان سرمایه فوت و ۲ میلیون تومان هزینه پزشکی با پرداخت ماهانه ۵۶۰۰ تومان بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش، هموطنان با دانلود اپلیکیشن آپ و مراجعه به گزینه بیمه، در پایین سمت راست صفحه اول، می‌توانند با همه طرح‌های پرطرفدار بیمه کرونا آشنا و در برابر پاندمی، بیمه شوند. گفتنی است که به محض انتخاب یک طرح بیمه کرونا، و درج شماره موبایل، یک اپراتور آگاه به موضوعات بیمه‌ای با کاربر تماس می‌گیرد و راهنمایی مناسب با شرایط سنی، اقتصادی و انتظارات هر شخص، ارائه می‌شود.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1