حل نیمی از مسائل پذیرندگان به واسطه دانش مرکز تماس ایران کیش

دانش و تخصص کارکنان مرکز تماس ایران کیش بیش از 50 درصد مسائل مربوط به پذیرندگان را حل می کند.

 به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، کارشناسان متخصص این مرکز با طی دوره های مختلف آموزش های تئوری و عملی و همین طور به روز، به صورت 24 ساعته و بر اساس درخت دانش آماده پاسخگویی به کلیه پرسش های پذیرندگان هستند. 

مرکز تماس ایران کیش پاسخگوی تمامی موارد مربوط به درخواست ها و نیازهای مشتری اعم از راهنمایی مشتری برای چگونگی استفاده از وس ها و خدمات ارزش افزوده، تغییرات محل صنف، در خواست های ویرایش و بروز رسانی اطلاعاتی که منجربه اعزام پشتیبان به محل می شود، پرسش هاو رفع ابهامات متداول پذیرنده و حل مسائل خرابی دستگاه های کارتخوان، مغایرت های مالی تراکنش ها و موارد مربوط به درگاه های پرداخت اینترنتی و اپلیکیشن پات و …است.

این مرکز به صورت میانگین روزانه 6500 تماس ورودی را پاسخ می دهد.

با توجه به نوع فعالیت مرکز تماس این مرکز در 4 شیفت کاری و به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس مشتریان می باشد. جهت سنجش میزان رضایت پاسخگویی در انتهای هر مکالمه مشتریان می توانند میزان رضایتشان را از نحوه پاسخگویی (بین عدد یک کمترین و 5 بیشترین) اعلام نمایند. بخشی از نمره ارزیابی عملکرد کارشناسان مرکز تماس با توجه به میزان نمرات و میزان رضایت اعلام شده توسط مشتریان لحاظ می گردد و علاوه بر این مورد مکالمات تمامی کارشناسان به صورت روزانه  توسط کارشناسان کنترل کیفیت شنود شده و مورد ارزیابی قرار میگیرد.

با شماره گیری 1688 می توانید از خدمات این مرکز بهره مند شوید .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  ⁄    =  30