رفت و برگشت شاخص بورس با رنج منفی لیدر بانکی‌ها/ پایان معاملات سهام بانکی در آستانه صف خرید!

گزارش فعالیت سهام شرکت‌های بانک، بیمه و پرداخت الکترونیک در بورس یکشنبه1399/09/09:

دادوستد بورس امروز با رنج کشی منفی در اغلب نمادهای لیدر بانکی همراه بود، به طوری که با رنج منفی سهم بانک صادرات اغلب نمادهای این گروه حتی تا صف فروش نیز پیش رفتند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، معاملات صبح امروز بورس با وجود تقاضای محسوس در اغلب نمادها با رنج منفی در نمادهای لیدر بانکی و چند گروه دیگر همراه شد.این حرکت سبب توقف رشد شاخص در نیمه نخست معاملات شد.اما پس از آن با افزایش تقاضا در سایر نمادها و بهبود تقاضا در سه لیدر بزرگ این گروه یعنی وتجارت، وبصادر و وبملت به مدار رشد بازگشت و موفق به ثبت رشد 36 هزار واحدی شاخص کل بورس و قرارگیری این شاخص در ارتفاع یک میلیون و 427 هزار و 198 واحدی شد.

تحولات روز سهام گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری

نمادهای بانکی که امروز با تقاضای نسبی کار خود را آغاز کرده بودند، در ادامه جلسه معاملاتی صبح امروز با افزایش عرضه مواجه شدند.این عرضه ها سبب شد تا در نمادی مثل نماد بانک تجارت صف فروش سنگین نیز تشکیل شود.اما در ادامه کار و افزایش تقاضای محسوس، صف فروش اغلب نمادهای بانکی برچیده شده و با شیفت معاملات به محدوده تعادل همراه شد.

بر این اساس در پایان معاملات همه نمادهای گروه بانکی با تقاضای قابل توجهی مواجه شدند و همین مساله سبب معاملات بالاتر از پایانی در این نمادها نیز شد.

برخی از سهم‌های این گروه نیز تا دقایق پایانی معاملات توانستند در آستانه صف خرید قرار بگیرند.

بیشترین حجم معاملات این گروه امروز مربوط به دو نماد بانک تجارت با 2 هزار و 485 هزار میلیارد و نماد بانک صادرات با حجم یک میلیارد و 323 هزار میلیارد بود.کمترین حجم نیز از معاملات 368 هزار سهم بانک سرمایه با نماد سمایه حاصل شد.

پیش‌بینی سهام بانکی در بازار فردا

با وجود برخورد شاخص این گروه به مقاومت و استراحت چند روزه اغلب نمادها به نظر می‌رسد با حجم‌های معامله شده در این محدوده قدرت نمادهای بانکی برای گذر از این مقاومت در دقایق پایانی بازار به خوبی مشهود بود. به طوری که اغلب به تعادل مثبت رسیده و در آستانه صف خرید قرار گرفتند.

بر این اساس پیش‌بینی می‌شود نمادهای این گروه از نخستین دقایق بازار فردا با افزایش محسوس تقاضا در گروه بانکی روبرو شده و حتی در نیمه نخست معاملات بتوانند به صفوف خرید قابل قبولی دست یابند.

این حرکت می‌تواند ادامه روند رشد سهام بانکی پس از اصلاحات سنگین صورت گرفته در ماه‌های اخیر باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  −    =  50