سرویس گواهی امضا اپلیکیشن ایوا، دستاوردی جدید در در حوزه بانکداری دیجیتال

سرویس گواهی امضای اپلیکیشن ایوا، دستاوردی جدید در حوزه بانکداری دیجیتال است. کاربران و مشتریان با تکمیل فرآیند دریافتِ گواهی امضا برای یکبار می‌توانند از تمامی سرویس ها و خدمات مورد نیاز خود به طور دائم و نامحدود استفاده کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سرویس نشان بانک، خدمت جدید اپلیکیشن ایوا است که برای کاربران این امکان را فراهم می‌کند تا در یک فضای مجازی و تنها از طریق گوشی موبایل خود، حضور در شعبه بانک را تجربه کرده و تمام پرداخت‌ها همچنین خدمات موردنیاز مالی و بانکی خود را به سادگی و سهولت انجام دهند و مدیریت کنند.

افتتاح‌حساب، نرخ‌آنلاین ارز، گواهی‌امضا، دریافت تسهیلات، پرداخت اقساط تهسیلات، خدمات چک، استعلام وضعیت چک، خدمات پیشخوان دولت، نشان اعتباری، کارت اعتباری، تسهیلات کرونایی، صورتحساب تسهیلات، صورتحساب ریالی، استعلام شبا، موجودی کارت، کارت به کارت، اطلاعات حساب، جست وجوی شعب و… از جمله سرویس‌های خدمت نشان بانک اپلیکیشن ایوا برای کاربران و مشتریان است.

 گفتنی است تاکنون برای کاربران اپلیکشن ایوا، 24 خدمت کاربردی در سرویس نشان بانک در نظر گرفته شده است که به زودی این خدمات به بیش از صدها خدمت افزایش یافته و توسعه می یابد.

لازم به ذکر است که بیشترخدمات سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا، شعبه مجازی بانک ملی ایران، نیازمند داشتن امضای الکترونیک است. می‌توان با ورود به سرویس گواهی امضا که ویژه کاربران و مشتریان بانک ملی ایران است پس از تکمیل فرآیند آن و ایجاد امضای الکترونیک برای یکبار، به صورت نامحدود از خدمات و سرویس‌های شعبه مجازی بانک ملی ایران استفاده کرد.

ورود کد ملی، سریال پشت کارت ملی و تاریخ تولد، اخذ عکس سلفی در اپلیکیشن ایوا و ورود اطلاعات تکمیلی شامل استان، شهر، آدرس محل سکونت، کد پستی، تلفن ثابت، مراحل ثبت و تعریف گواهی امضای الکترونیک در اپلیکیشن ایوا است.

همچنین باید خاطرنشان کرد چنانچه برای دریافت کارت ملی جدید درخواست داده اید و هنوز کارت ملی جدید برای شما صادر نشده است، می توانید کد پیگیری خود را در قسمت مربوط به کارت ملی درج کنید و مراحل ثبت نام را کامل کنید.

کاربران باید به این نکته توجه داشته باشند که جهت تعریف امضا الکترونیک حتما باید شماره تلفن همراه شان به نام شخصی خودشان باشد تا بتوانند گواهی امضا الکترونیک را دریافت کنند.  

منبع: روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  +    =  53