خریداری ۷۰ درصد بیت کوین‌های استخراج شده ماه گذشته توسط پی پال

صندوق پوشش ریسک کریپتو، Pantera Capital، اعلام کرد که سیستم پرداخت جهانی پی پال، بیش از ۷۰ درصد کل بیت کوین‌های ماین شده در ماه گذشته را خریداری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ابتدای ماه گذشته، پی پال شروع به ارائه کریپتو به مشتریان آمریکایی خود کرده است و مشتریان روزانه حدود ۲۰ میلیون دلار بیت کوین و دیگر رمز ارزها را خریداری می‌کنند.

Pantera در گزارش خود اعلام کرده که مقدار محاسبه شده بیت کوین در پی پال، با استفاده از معیارهای شرکت ItBit (که مالک Paxos نیز هست) انجام شده است. پنترا گفته:

تراکم اولیه کریپتو در پی پال، شرکت ItBit مقدار ثابتی از حجم معاملات را ارائه می‌دهد.

خرید بیت کوین توسط پی پال

این مطلب پس از این که سرویس کریپتوی پی پال آغاز به کار کرد، نوشته شد. حجم ItBit با انفجار روبرو شد و این مفهوم را رساند که کاربران پی پال اکنون بیش از ۷۰ درصد عرضه جدید بیت کوین‌های استخراج شده را خریده‌اند. بر اساس اطلاعات BTC.com، روزانه بیش از ۹۰۰ بیتکوین استخراج شده و در بازار آزاد فروخته می‌شود.

ItBit در ماه گذشته تنها ۵ میلیون دلار حجم معاملات داشت. این نشان می‌دهد که این حجم معاملات عظیم امروز، به خاطر پی پال است (البته این حجم در برابر صرافی‌های متمرکزی مثل کوین بیس یا کراکن بسیار کمتر است؛ حجم معاملات این دو صرافی، دیروز به ترتیب ۱.۴ میلیارد دلار و ۷۰۰ میلیون دلار بودند).

در همین حین، پنترا خاطرنشان کرد:

اگر این خرید ادامه پیدا کند، پی‌پال تمام بیت کوین‌های تولید شده توسط ماینرها را خریداری می‌کند. اگر این رشد ادامه دار باشد، پی پال به تنهایی بیش از کل بیت‌کوین‌های تولید شده جدید در چند هفته را خواهد خرید.

صندوق کریپتوی واقع در سان فرانسیسکو، اضافه کرد که بیت کوین از طریق جریان‌های ورودی فیات به کریپتو (مثل پی پال و Cash App، که برای کاربران جدید یک روش مطمئن و قابل اعتماد برای دسترسی به بازار رمز ارزها هستند) برای روندی بزرگ‌تر و معقول‌تر در ماه‌های آینده آماده شده بود.

این قضیه پذیرش بیت کوین را در بین مردم افزایش می‌دهد. Pantera می‌گوید:

 

زمانی که موسسات مالی بزرگ‌تر راهشان را دنبال می‌کنند، کاهش عرضه حتی بیشتر نامتعادل می‌شود. تنها راه برای به تعادل رساندن عرضه و تقاضا، در قیمت بالاتر است.

قیمت بیش از حد پایین بیت کوین

دن مورهد (Dan Morehead) بنیانگذار پنترا، گفته که بیت کوین نه قیمت بیش از حد بالایی دارد و نه قیمت بیش از حد پایین؛ چون اکنون در قیمت حدود ۱۸۵۰۰ دلار معامله می‌شود. در عوض، او استدلال کرد که این دارایی طبق تحلیل‌های اصلی رگرسیون، قیمت بیش از حد پایینی داشت.

در ۱۸۰۰۰ دلار، قیمت بیت کوین ۵۲ درصد پایین‌تر از رگرسیون بلندمدت قرار دارد؛ طبق این روند، قیمت برترین رمز ارز باید امروز با ۳۷۰۰۰ دلار معامله می‌شد. مورهد می‌گوید که طبق همین روند، BTC از نظر درصد گران قیمت بودن، اکنون ۲۲ درصد است.

باید اشاره کرد که ازدحام جمعیت، قبلا در بازار بیت کوین غایب بود و مورهد ترندهای گوگل درباره رمز ارزهای پیشگام امروز را با سال ۲۰۱۷ مقایسه کرده است.

مورهد می‌گوید که “در طول حباب بازارهای سال ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷، جستجوهای گوگل بازار را پیش می‌برد – هم در صعودها و هم ریزش‌ها – به هر حال همانطور که در نمودار بالا مشخص است، جستجوی گوگل برای بیت کوین، همچنان در سطوح پایینی قرار دارد و تغییر چندانی نکرده است. من قیمت بیش از حدی حس نمی‌کنم.”

بیت کوین در زمان نگارش با قیمت ۱۸۳۰۰ دلار معامله می‌شود و حجم معاملات آن بیش از ۳۰۰ میلیارد دلار است.

 

منبع: میهن بلاک چین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

36  −  26  =