چگونه در شرایط کرونا کسب و کارها را توسعه دهیم؟

مدیر مرکز فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری لایو وبینارهایی در زمینه نحوه توسعه کسب و کارها و جذب سرمایه در شرایط شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  دکتر علی اصغر سعدآبادی با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه شهید بهشتی در حوزه کرونا، افزود: در هفته کارآفرینی ما برگزاری رویدادهای فناورانه را در حال اجرا داریم و طی آن از کارآفرینان درخواست شد تا برای توسعه سلامت کشور در شرایط کرونا ایده‌های خود را در این زمینه ارائه دهند تا با حمایت و توسعه این ایده‌ها مشکلات بهداشت و درمان کشور مرتفع شود.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن برخی از شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی در تولید ماسک، محلول‌های ضد عفونی کننده و ساخت ونتیلاتور فعال بودند و توانستند باری از دوش نظام بهداشت و درمان کشور بردارند.

سعدآبادی اضافه کرد: همچنین برخی از شرکت‌ها نیز در حوزه واکسن کرونا در مراکز تحقیقاتی مشارکت دارند.

مدیر مرکز فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی اضافه کرد: علاوه بر اینها، ما از آغاز هفته جهانی کارآفرینی در تلاش هستیم تا اقداماتی برای توسعه کسب و کارهای فناورانه در شرایط شیوع کرونا اجرایی کنیم؛ از این رو مجموعه ای از لایو وبینارها با محوریت "کسب و کارها در شرایط کرونا" را برنامه ریزی کردیم.

سعدآبادی خاطر نشان کرد: این وبینارها آغاز شده است و به مدت ۶ ماه ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه نحوه توسعه کسب و کارها در شرایط کرونا یکی از نیازهای کشور است، خاطر نشان کرد: مردم جامعه همواره دچار مشکلات اقتصادی هستند، ولی با شیوع کرونا این مشکلات شدیدتر شده است و ما در این وبینارها این افراد را با نحوه توسعه کسب و کارهایشان در چنین شرایطی آشنا خواهیم کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی "چه نوع کسب و کارهایی  در شرایط کرونا قابل توسعه هستند"، "نحوه پایدار ماندن کسب و کارها در شیوع کرونا" و همچنین "نحوه جذب سرمایه در این شرایط" را از محورهای مطرح در این وبینارها نام برد.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  4