امکان تست کرونا، دریافت کد معاملاتی و تله پرداز آپ

شرکت آسان پرداخت پرشین

شرکت آسان پرداخت پرشین با استفاده از فناوری های نوین بانکداری الکترونیک تلاش می کند تا خدمات پرداخت امن و راحتی را برای کاربران فراهم سازد. امکان تست کرونا در منزل، پیشگیری از افزایش جریمه های خودرو، دریافت کد معاملاتی بورس و پیشگام بودن در مسئولیت اجتماعی از جدیدترین روش های حمایتی شرکت آپ می باشد. از این رو، در مقاله حاضر هدف این است که شرکت آسان پرداخت پرشین معرفی شده و به دستاوردهای این شرکت در زمینه توسعه بانکداری الکترونیک پرداخته شود.

 

معرفی شرکت آسان پرداخت پرشین
شرکت آسان پرداخت پرشین در اردیبهشت سال 88 به عنوان شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت (Payment Services Provider) با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد. بهره گیری از نیروی انسانی متخصص و با تجربه در زمینه طراحی و توسعه سیستم های یکپارچه پرداخت و همچنین استفاده از فناوری های امنیتی به روز دنیا و ابزارهای نوین پرداخت، نام این شرکت را در ایران و سطح بین الملل پرآوازه کرده است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– دارنده مجوز شماره 3800/100/92 از شرکت شاپرک؛
– دارنده گواهینامه ISO/IEC20000 از شرکت IMQ ایتالیا؛
– رتبه 28 دنیا در رتبه بندی مجله Nilson Report در سال 2015؛
– نشان 3 ستاره رضایتمندی مشتری در سال 94 و بالاترین نشان 4 ستاره مسئولیت اجتماعی ایران در سال 95؛
 – رتبه نخست گروه رایانه در رتبه بندی IMI-100 در سال 96؛
– رتبه 58 بزرگترین شرکت های ایران در رتبه بندی IMI-100 در سال 95.

همچنین چندین همکاری موفق با بانک ها، نمایشگاه ها، فروشگاه های اینترنتی و زنجیره ای، شرکت های بیمه و شرکت های حمل و نقل در ارائه بلیت داشته است که گویای پشتیبانی این شرکت از توسعه پرداخت الکترونیک است. به استناد مصوبه مجمع عمومی عادی، اسامی اعضای هیئت مدیره شرکت آسان پرداخت پرشین به شرح زیر می باشد:
– یوسف منصوری (رئیس هیئت مدیره)؛
– حامد منصوری (نایب رئیس هیئت مدیره)؛
– محمدعلی گوگانی (عضو هیئت مدیره)؛
– مسعود شیرزادی (عضو هیئت مدیره)؛
– عباس اربابی (عضو هیئت مدیره)؛
– مدیر عامل کنونی شرکت آسان پرداخت پرشین محمدرضا اسکندریون است.

 

اپلیکیشن آپ شرکت آسان پرداخت پرشین
اپلیکیشن آپ یک نرم افزار پرداخت الکترونیک است که با استفاده از امکانات آن می تواند تمامی امورات بانکی را به صورت غیرحضوری و براحتی انجام داد. این اپلیکیشن در حال حاضر بر روی اپ های فروشگاهی مختلفی از جمله کافه بازار، گوگل پلی، مایکت و همچنین به صورت مستقیم بر روی وب سایت شرکت آسان پرداخت پرشین قرار دارد که برای سیستم عامل های اندروید و iOS طراحی شده است.
با نصب این اپلیکیشن روی تلفن همراه، کاربران می توانند به انواع مختلفی از خدمات بانکی و پرداخت از جمله عملیات کارت به کارت، خرید شارژ اینترنت (اینترنت 3G و 4G، شارژ وایمکس و اینترنت ADSL)، پرداخت قبوض (میان دوره و پایان دوره) تلفن همراه، پرداخت قبوض خدماتی (از طریق شناسه قبض و یا بارکدخوان)، خرید انواع بیمه، تله پرداز (خرید از پایانه فروشگاهی آسان پرداخت بدون نیاز به کارت)، خدمات خودرویی (پرداخت عوارض و هزینه پارکینگ)، مشاهده موجودی کارت های بانکی و نیکوکاری دسترسی داشته باشند. 
همچنین کاربران می توانند از طریق سیستم احراز هویت الکترونیکی در اپلیکیشن آپ، کد معاملاتی بورس خود را دریافت کنند. این قابلیت به معامله گران بازار بورس اجازه می دهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری بتوانند احزار هویت خود را به صورت آنلاین انجام دهند. 
در به روز رسانی جدید اپلیکیشن آپ، امکان اخذ مشاوره پزشکی و پرداخت هزینه تست کرونا در منزل برای کاربران شهرهای تهران، قم، مشهد و شیراز مهیا شده است تا از طریق این اپلیکیشن بتوانند هزینه بسیار پایینی برای تست کووید-19 پرداخته و با استفاده از آخرین استانداردهای نمونه گیری در منزل در کمتر از 24 ساعت تست کرونای خود را انجام دهند.

 

درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) شرکت آسان پرداخت پرشین
صاحبان کسب و کارها از طریق درگاه پرداخت اینترنتی آپ می توانند شرایطی برای مشتریان خود فراهم سازند که پس از انتخاب کالا یا خدمات بر روی فروشگاه های اینترنتی، وارد درگاه پرداخت اینترنتی آپ شده و با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی، پرداخت خود را به راحتی و با امنیت کامل انجام دهند. مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی آپ برای کسب و کارهای مختلف به شرح زیر است:
1- ارائه درخواست کتبی یا تلفنی و یا ثبت نام در سایت آسان پرداخت پرشین (پورتال پذیرندگان)؛
2- تکمیل و ارسال فرم درخواست به همراه مدارک شناسایی؛
3- تایید مدارک توسط کارشناسان اجرایی آپ؛
4- راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی و انجام تراکنش.
لازم به ذکر است که برای راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی شرکت آسان پرداخت پرشین، صاحبان کسب و کارها بایستی حساب بانکی، مدارک شناسایی و نماد اعتماد الکترونیکی برای کسب و کار خود داشته باشند. این فاکتورها جهت حفظ حقوق کاربران و بنا بر ضوابط بانک مرکزی و شرکت شاپرک از ملزومات راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی می باشد. 

 

پایانه فروشگاهی آپ (POS) شرکت آسان پرداخت پرشین
کارتخوان فروشگاهی شرکت آسان پرداخت پرشین با سرعت ارتباطی بسیار بالا و قبول تمامی کارت های شتاب، تبدیل به بهترین نوع کارتخوان فروشگاهی برای بسیاری از افراد حقیقی و حقوقی شده است. مراحل دریافت پایانه فروشگاهی آپ مشابه با مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی می باشد. 
شرکت آسان پرداخت پرشین با درک نیازهای مشتریان از نظر اتصال Wi-Fi در فروشگاه، دارا بودن اینترنت پر سرعت، اندازه فروشگاه و غیره، انواع مختلفی از کارتخوان فروشگاهی را به مشتریان ارائه می دهد تا افراد با هر نوع امکاناتی بتوانند گزینه ایده آلی برای توسعه پرداخت الکترونیک کسب و کار خود داشته باشند. از مزیت های استفاده از کارتخوان فروشگاهی آپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– امکان اتصال به انواع نرم افزارهای فروشگاهی؛
– امکان پرداخت بدون کارت (تله پرداز)؛
– امکان دریافت گزارش آنلاین از طریق وب سایت و اپلیکیشن آپ؛
– ارائه خدمات تسهیم مبالغ به چند حساب بانکی؛
– امکان پرداخت انواع قبوض جریمه و عوارض؛
– خرید شارژ؛
– اعلام موجودی.

 

سامانه پرداخت آپ
شرکت آسان پرداخت پرشین با راه اندازی سامانه #733* امکان پرداخت های روزانه با استفاده از تلفن همراه و آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) را برای کاربران خود فراهم کرده است. کاربران با انجام تراکنش از طریق سامانه آفلاین آپ می توانند امتیاز گرفته و در قرعه کشی بزرگ آپ نیز شرکت کنند. 

 

سخن پایانی
با مطالعه مقاله حاضر مشخص شد که شرکت آسان پرداخت پرشین با ارائه راهکارهای نوین بانکداری الکترونیک در قالب اپلیکیشن پرداخت، درگاه پرداخت اینترنتی، پایانه فروشگاهی و همچنین سامانه پرداخت آفلاین شرایطی برای کاربران مهیا می سازد تا بتوانند به راحتی و با امنیت کامل امورات بانکی خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهند. از جدیدترین خدمات شرکت آسان پرداخت پرشین می توان به دریافت کد معاملاتی بورس، انجام تست کرونا در کمتر از 24 ساعت و سایر خدمات بانکی با سرعت بالا اشاره کرد.   

نویسنده: سعیده فتحی مغانلو

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  24