افزایش سرعت و کیفیت خدمات الکترونیکی بانک مسکن

در بازدید مدیرعامل بانک مسکن از حوزه فناوری اطلاعات تاکید شد:

دکتر شایان در بازدید از مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات،علاوه بر تاکید بر افزایش سرعت وکیفیت خدمات الکترونیکی بانک مسکن در دوره شیوع ویروس کرونا، ماموریت‌های جدیدی برای کارکنان این حوزه تعیین کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، محمود شایان، مدیر عامل بانک مسکن در بازدید سرزده از مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن با حضور امیدبخش و دوستانه خود در جمع کارکنان این بخش با تمام کارکنان صحبت وگفت وگو کردند و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این حوزه ومسائل و مشکلات موجود قرار گرفت.

بر اساس این گزارش دکتر شایان در بازدید از دپارتمان فناوری اطلاعات وارتباطات بانک مسکن ضمن اطلاع از مسائل حرفه‌ای کارکنان شاغل در این بخش دستورات لازم به منظور پیگیری و رفع مشکلات موجود در این زمینه را صادر کرد.وی همچنین در جریان این بازدید در جلسه مفصلی که با مسوولان این حوزه در خصوص برنامه های حوزه فناوری اطلاعات بانک داشت، بر ادامه این جلسات و بررسی مختلف مسائل IT وحل و فصل موضوعات ذی ربط تاکید کرد.

افزایش سرعت و کیفیت در انجام فعالیت‌ها، افزایش حوزه‌های نظارتی، توسعه ابزارهای الکترونیکی در خدمت رسانی به مشتریان و بازبینی فرایندها بخشی از ماموریت‌هایی بود که مدیرعامل بانک مسکن در این بازدید نسبت به انجام آن‌ها از سوی کارکنان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مورد تاکید قرار داد.

علاوه بر آن توسعه موضوعETC (بحث الکترونیکی شدن عوارض آزادراهی کشور)، اعمال نظارت بیشتر بر فرایندهای الکترونیکی بانک، ورود بیشتر به مباحث توانمندسازی فعالیت‌های غیرحضوری و الکترونیکی بانک و همچنین تعامل بیشتر با سایر مدیریت‌های فعال در مجموعه بانک مسکن، موضوعات مورد اشاره و مورد تاکید از سوی مدیرعامل بانک مسکن در بازدید ازحوزه IT بانک بود.

براساس این گزارش مدیرعامل بانک مسکن همچنین بر ضرورت افزایش سرعت وکیفیت در سیستم متمرکز بانکی و جمع‌آوری سیستم‌های بانکی قدیمی تاکید کرد.

در حاشیه این بازدید ساسان شیردل مدیرامور فناوری اطلاعات و ارتباطات با اشاره به اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا ماموریت‌ها ، وظایف وفعالیت‌های واحد فناوری اطلاعات بانک مسکن گسترده‌تر وسنگین‌تر شده است، گفت: حضور مدیرعامل بانک مسکن در چنین شرایطی که کارکنان این حوزه با تمام توان در حال خدمت رسانی هستند نوعی اعتماد به نفس و ایجاد انگیزه در شاغلان این بخش ایجاد می‌کند و امروز نیز با حضور ایشان تاثیر شگرفی در روحیه و امیدبخشی کارکنان حوزه فناوری اطلاعات ایجاد شد.

وی با بیان اینکه مدیرعامل بانک مسکن با حضور انرژی بخش خود در مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن با صبر وحوصله واز نزدیک در جریان مسائل و مشکلات وفعالیت‌های این بخش قرار گرفت خاطرنشان کرد: مدیرعامل بانک مسکن در این بازدید مسئولیت انجام تدابیر و پیگیری ‌های لازم برای اجرای چند ماموریت مهم را به کارکنان محول کرد.

وی همچنین گفت: مدیرعامل بانک مسکن در جریان بازدید از واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن دیدگاه‌ها و چشم‌اندازهای این حوزه را نیز تایید کرده واز کارکنان این بخش قدردانی کرد.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1