خرید لایک چه تاثیری بر کسب‌وکارهای اینستاگرامی دارد؟!

به راستی خرید فالوور، خرید لایک، خرید کامنت و حتی خرید ویو (view) چه تاثیری بر کسب و کارهای اینستاگرامی دارد؟! و دلیل این حجم از علاقه‌ی صاحبان پیج های اینستاگرامی به خرید فالوور و لایک به چه مواردی مربوط است؟!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  بدون شک امروزه اینستاگرام به بستر بسیار مناسبی برای کسب درآمدهای اینترنتی سرشار و پرسود تبدیل شده است؛ چرا که از یک سو، پیج اینستاگرام به مانند یک ویترین کاملاَ رایگان برای نشان دادن محصولات‌تان در دسترس عموم خواهد بود و سوی دیگر، توجه حجم عظیم مخاطبان و کاربران فضای مجازی و اینستاگرام به پیج های اینستاگرامی (گاها از طریق خرید لایک، خرید فالوور و حتی خرید کامنت)، موجب اهمیت این فضای مجازی ارزشمند در ذهن صاحبان کسب و کارهای مختلف شده است. داستان آنجایی جالبتر می‌شود که بدانید، در هر 24 ساعت، 4.5 میلیارد لایک عکس در این فضای مجازی جذاب و پرطرفدار اتفاق می‌افتد!!

از رقبایتان در اینستاگرام جا نمانید!

این فکر که «همه در تلاشند تا با تولید محتوای مناسب و پست‌های جذاب، به صورت طبیعی و ارگانیک به تعداد فالوورهای خود اضافه کنند» را دور بریزید!! چرا که واقعاً همه به این شکل عمل نمی‌کنند و مطمئناً بخشی از رقبای باهوشتان با خرید لایک، خرید کامنت و البته خرید ‌فالوور، به دنبال طی کردن ره هزار ساله در یک شب بوده و هستند. بنابراین چنانچه در چنین شرایط منگنه‌واری قرار بگیرید، صدها گام از رقبایتان عقب خواهید افتاد و مشخصاَ بخشی از بازار مهم کسب و کارتان را از دست می‌دهید؛ حتی اگر هم از محصولات و پشتیبانی ویژه‌ای برخوردار باشید.

به همین جهت خرید لایک، کامنت و فالوور، می‌تواند همان اتفاق ویژه‌ای برایتان باشد که فاصله شما را در کسب و کار با رقبایتان، به شکل معناداری افزایش دهد.

آنالیز کردن رقبا در اینستاگرام

برخلاف تحلیل‌های سئو و دنیای وب که نیاز به آنالیزها و مهارت‌های ویژه ای دارد و بایستی به نرم افزارهای خاصی برای تحلیل رقبایتان آشنا باشید، در فضای اینستاگرام نیاز به هیچگونه تخصص خاصی نخواهید داشت و کافیست به صورت مداوم از پیج رقبایتان بازدید کنید و

  • کیفیت و کمیت پستها

  • فواصل زمانی انتشار
  • استوری‌ها
  • تعداد کامنت و لایک

و همچنین از میزان افزایش فالوورهای رقبایتان (در صورت خرید کامنت، خرید لایک و خرید فالوور) با خبر شوید و شما نیز برای از دست ندادن بازار کسب و کارتان، در جهت تقویت خود اقدام های موثری نمایید.

ارزش خرید لایک، خرید فالوور و خرید کامنت در چیست؟!

خرید لایک، خرید فالوور و خرید کامنت موجب می‌شود که صاحبان کسب و کار، مخاطبان زیادی را به پیج اینستاگرامی خود بکشانند و چه بسا که این فالوورهای پر تعداد، در صورت ارائه خدمات و کالاهای جذاب و مناسب، خود می‌توانند به طرفداران پر و پا قرص و خریداران واقعیتان تبدیل شوند.

به عبارت دیگر خرید فالوور می‌تواند به محبوبیت و برند منشن کسب و کارتان نیز اعتبار خاصی ببخشد و همچنین موجب رونق هر چه بیشتر در فروش محصولاتتان شود. البته در بحث خرید لایک، خرید فالوور و همچنین خرید کامنت، بایستی به دو مولفه‌ی «میزان اعتبار بخشی به پیج اینستاگرامی» و همچنین «اکتیو نشان دادن پیج به الگوریتم‌های اینستاگرام» توجه ویژه‌ای داشت که در ادامه به این دو مبحث پرداخت خواهد شد.

با خرید لایک و فالوور، به پیج اینستاگرامی‌تان اعتبار ویژه‌ای ببخشید!

 

قطعاً شما هم به مانند تمامی دوستداران فضای مجازی و اینستاگرام، برای خرید و دریافت خدمات به سراغ پیچ‌هایی خواهید رفت که فالوورها و تعداد لایک‌های بیشتری داشته باشند و البته فروش تضمینی ویژه تری را ارائه دهند. در واقع خرید لایک و خرید فالوور موجب می‌شود که تعداد لایک و دنبال کننده‌های یک صفحه اینستاگرامی افزایش یابد و مشتریان بیشتری به شما و پیج اینستاگرامیتان برای خرید رجوع کنند؛ چرا که این حس منتقل می‌شود که حتماَ این پیج اینستاگرامی دارای اعتبار خاص و ویژه‌ای است که این حجم دنبال کننده را با خود به همراه دارد!!

همچنین خرید کامنت از مراجع معتبر نیز در راستای همین اعتباربخشی هرچه بیشتر به صفحه اینستاگرامی عمل می‌کند و حس پرفروغ بودن و رونق فروش محصولات را به مخاطبان القا می‌کند. از همین رو است که بسیاری از صاحبان پیج‌های اینستاگرامی، به سراغ خرید لایک و خرید فالوور می‌روند. حتی قطعاً شما هم به کرات دیده اید که بسیاری از افراد با خرید فالوور، لایک و خرید کامنت به اکسپلورر اینستاگرام به صورت ویژه‌ای راه یافته‌اند و پس از دیده شدن و مطلوب شدن وضعیت پیجشان و همچنین کسب فالوورها و لایک‌های بیشتر و ارگانیک، به سراغ دریافت تبلیغات در استوری و پست‌هایشان با مبلغ کلان رفته‌اند؛ نکته‌ای که سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها بیش از هر کاربر عادی دیگری در فضای اینستاگرام، با آن آشنایی دارند.

خرید فالوور و خرید لایک و کامنت، چه تاثیری بر الگوریتمهای اینستاگرام دارد؟!

درست همانند گوگل و بسیاری از موتورهای جستجوگر دیگر،  نرم افزار اینستاگرام هم دارای الگوریتم‌های متعددی است که بر مبنای هوش مصنوعی، کدنویسی و برنامه‌ نویسی پیشرفته‌ای را دارا هستند؛ البته که میزان هوشمندی الگوریتم‌های گوگل یک تافته‌ی جدا بافته است!

اما واقعیت در رابطه با الگوریتم‌های گوگل این است که به هر اندازه که خرید کامنت، خرید لایک و خرید فالوور واقعی بیشتری از سوی صاحب پیج اینستاگرامی صورت گرفته باشد و تعداد کامنت، لایک و فالوورها افزایش یابد، اطلاعات اکتیو بودنتان به الگوریتم‌های اینستاگرامی منتقل می‌شود و در نتیجه، ساختار و الگوریتم‌های اینستاگرام، پیج و کسب و کار اینستاگرامی شما را در زمره‌ی پیج‌های خوب و جالب توجهی قرار می‌دهد که توانسته نظر مخاطبان متعددی را به خود جلب کند. از همین رو صفحه اینستاگرامی‌تان را در اکسپلورر به وفور نشان خواهد داد و دیگر برای جذب مخاطب، مطمئناَ نانتان در روغن خواهد بود!

 

خرید فالوور ایرانی یا خارجی؟! مسئله این است

در خرید فالوور و همچنین خرید لایک بایستی به این نکته نیز توجه داشته باشید که چه محصولاتی ارائه می‌کنید و بازار هدف تان برای چه کشوری است؟!

به بیان ساده‌تر اگر آن دسته از محصولاتی را ارائه می‌کنید که پتانسیل کسب درآمدهای دلاری و ارائه محصولات و خدمات به خارج از کشور را دارد، خرید لایک و خرید فالوور خارجی، می‌تواند برایتان یک ایده‌ی مناسب باشد و پیج اینستاگرامی‌تان را به یک صفحه با مخاطبان بین‌المللی تبدیل کند. اما اگر خدمات و محصولاتتان دارای ویژگی‌های کسب درآمد دلاری نیست و برای بازار هدف ایران بیشتر تعریف شده است، نیازی به خرید فالوور و لایک خارجی نخواهید داشت؛ مگر اینکه به دنبال اعتباربخشی ویژه و برند منشن خاصی برای پیجتان باشید!

در واقع برای چنین کسب و کارهایی پیشنهاد می‌شود که از خرید فالوور و کامنت ایرانی استفاده کنید و و تمام تمرکز نهاییتان بر روی کاربران ایرانی و بازار هدف داخلی باشد. همچنین در صورتی که از سوی پیج اینستاگرامی‌تان، ارائه خدمات خاص و یا کالاهای ویژه و با قیمت مناسب به درستی انجام شود، خرید فالوور ایرانی می‌تواند این ویژگی را نیز داشته باشد که نام برندتان به نیکی در ذهن کاربران ثبت شود و هر یک از این فالوورها به سفیرانی مثبت و تبلیغاتی غیر مستقیم برای رونق هر چه بیشتر پیجتان تبدیل شوند و هرکجا که می‌نشینند، به تعریف از شما بپردازند.

آیا تنها خرید کامنت و خرید فالوور کافی است؟!

همانطور که پیشتر نیز بیان شد، خرید لایک، خرید کامنت و البته خرید فالوور می‌تواند رونق و اعتبار خاصی به صفحه اینستاگرامی کسب و کارتان ببخشد و موجب بالا آمدن پیج‌تان در فضای اکسپلورر نیز شود؛ اما آیا همین امور برای پیشرفت همیشگی و مستمر پیج کسب و کارتان کافی خواهد بود؟! با عرض پوزش باید بگویم که مسلمـــــــاً خیــــــــر!!

شما علاوه بر تمامی این امور هوشمندانه، بایستی به نکاتی ویژه دیگری نیز توجه داشته باشید:

  • همواره به خلاقیت و نوآوری‌های جدید روی بیاورید.
  • پست های جذاب و جالب توجه طراحی کنید و فالوورها را به عاشقان واقعی پیجتان تبدیل کنید.
  • با نظر خواهی‌ها و ایجاد چالش‌های متعدد، فالوورها و کاربران عادی را به گذاشتن کامنت‌های بیشتر ترغیب کنید!
  • از تبلیغات در پیج‌های دیگر و یا صفحه‌های اینستاگرامی همصنفان خود غافل نشوید.
  • همواره در کمال ادب با مشتریان سخن بگویید و کاری نکنید که شما را ریپورت کنند!
  • همواره جشنواره‌های تخفیفی و ارائه آفرهای ویژه را برای مخاطبان‌تان تدارک ببینید.
  • از تاثیر هشتگ و چالش‌های تگ کردن مخاطبان دیگر غافل نشوید.
  • جواب کامنت‌ها و دایرکت‌های کاربران را در اسرع وقت بدهید و خود را در مقام یک پاسخگوی همیشگی و یک دوست آنلاین به مخاطبان نشان دهید. حتی دلیل اینکه بسیاری از صاحبان پیج‌های اینستاگرامی، پروسه‌ی ذکر قیمت محصولات را تنها در دایرکت مخاطبان انجام می‌دهند، مربوط به الگوریتم‌های اینستاگرام است؛ چرا که با این اقدام و تشکر احتمالی مخاطب در دایرکت، در پی افزایش نرخ کامنت و کلیک در صفحه اینستاگرامیشان هستند و مطمئناَ تمامی این اقدامات از سوی الگوریتم‌های اینستاگرامی رصد خواهد شد.
  • دائماً محصولات و فعالیت‌های جدید و آتی خود را از طریق استوری و پست‌های جذاب به اطلاع مخاطبان برسانید.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  ⁄    =  49