سرمایه‌گذاری جوانان در بیت کوین ضامن صعود این رمزارز در آینده

بانک جی‌پی‌مورگان اعلام کرد:

بانک جی‌پی‌مورگان در یادداشت اخیر خود افزایش حداقل سه یا چهار برابری قیمت بیت کوین را در نتیجه‌ی ورود بخش کوچکی از سرمایه‌گذاران بازار طلا به این بازار نوظهور پیش‌بینی کرده است

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  بیت کوین از نظر سرمایه‌گذاری دارای ویژگی‌های مطلوب متعددی است. در حقیقت «طلای دیجیتالی» به دلیل سهولت در انتقال، امنیت و انتشار محدود به تدریج توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. بانک جی‌پی‌مورگان اخیراً در یادداشتی خطاب به سرمایه‌گذاران تداوم گسترش بیت کوین را پیش‌بینی کرده است:

بانک جی‌پی‌مورگان در روز جمعه اعلام کرد:

در حالی که جوانتر‌ها در طول زمان به مهم‌ترین اجزاء جهان سرمایه‌گذاری تبدیل خواهند شد، پتانسیل صعود بیت کوین در بلند مدت قابل توجه است.JPMorgan

بزرگترین بانک ایالات متحده‌ی آمریکا از نظر کل دارایی‌ها در این یادداشت اعلام کرده است: «حتی خروج بخش اندکی از سرمایه‌گذاران طلا(که هم‌اکنون به عنوان دارایی ذخیره‌ی جهان در نظر گرفته می‌شود) به سوی بیت کوین در بلند مدت موجب افزایش دو یا سه برابری قیمت بیت کوین خواهد شد.»

این بانک افزود: «بیت کوین هنوز کلاس دارایی کوچک محسوب می‌شود و برای برابری با طلا ارزش بازار آن باید ۱۰ برابر افزایش یابد.  وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ ارزش بازار بیت کوین را ۲۴۲ میلیارد دلار گزارش کرده است، در حالی که ارزش بازار طلا به چند تریلیون دلار می‌رسد.

بر اساس گزارش کوینیت گزارش بانک جی‌پی‌مورگان انعطاف‌پذیری بالاتر بیت کوین در زمان وقوع آشفتگی بازارهای مالی را نسبت به سایر دارایی‌ها نشان می‌دهد.

بیت کوین به عنوان یک روش پرداخت به‌طور گسترده مورد استفاده قرار خواهد گرفت

در حالی که بیت کوین روش مناسبی برای حفظ ارزش دارایی‌ها محسوب می‌گردد، بانک جی‌پی‌مورگان معتقد است که بزرگترین رمزارز بازار در نهایت به عنوان ابزار پرداخت که هدف اصلی ساخت بیت کوین به عنوان «سیستم پرداخت الکترونیکی فرد به فرد» را تشکیل می‌دهد. این بانک اعلام کرد:

ارزش رمزارزها از کاربرد آن‌ها به عنوان ابزار ذخیره‌ی ثروت ناشی نمی‌گردد، بلکه به این دلیل است که رمزارزها به عنوان یک ابزار پرداخت سودمند هستند. گسترش پذیرش رمزارزها به عنوان یک روش پرداخت کارآمد در کسب و کارها افزایش سودمندی و ارزش آن‌ها را در آینده موجب خواهد شد.JPMorgan

خوشبینانه‌ترین اظهار نظری که از جی‌پی مورگان مشاهده کرده‌ام. حتی خروج بخش کوچکی از سرمایه‌گذاران طلا موجب افزایش چند برابری قیمت بیت کوین خواهد شد. نتیجه‌ی تحقیقات گسترده در اختیار مشتریان این بانک قرار می‌گیرد. راه‌اندازی سرویس پرداخت رمزارزی پی‌پل حضور افراد بیشتری را در صنعت رمزارزها موجب خواهد شد.

بانک‌جی‌پی‌مورگان در گذشته رویکرد مقابله با بیت کوین را در پیش‌گرفته بود و جیمی دیمون(Jamie Dimon) مدیرعامل این بانک رمزارزها را کلاهبرداری توصیف کرده است. اما به نظر می‌رسد که هم‌اکنون رویکرد این موسسه‌ی مالی به‌طور کامل تغییر کرده است.

 

منبع: کوینیت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  6  =  36