برنده خودرو جشنواره طلایی انزلی چهارشنبه مشخص می شود

قرعه کشی جشنواره پایانه های فروشگاهی ایران کیش و بانک تجارت;

مرحله پایانی قرعه کشی جشنواره طلایی پایانه های فروشگاهی ایران کیش و بانک تجارت ویژه معرفی برنده خودرو بندر انزلی چهارشنبه هفتم آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، قرعه کشی جشنواره پایانه های فروشگاهی ایران کیش و بانک تجارت در مجتمع تجاری ونوس (منطقه آزاد تجاری صنعتی بندرانزلی) در سالن اجتماعات نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد تجاری صنعتی بندرانزلی برگزار می شود. قرار است این قرعه کشی از ساعت 10 تا 13 این روز انجام بگیرد.

لازم به ذکر است جشنواره طلایی مشترک بانک تجارت و ایران کیش در مراکز تجاری استان های تهران، البرز، هرمزگان، آذربایجان شرقی، گیلان، خوزستان، خراسان رضوی برگزار می شود. دراین دوره از جشنواره به خریدارانی که با کارت بانکی خود در طول زمان برگزاری جشنواره در مراکز تجاری منتخب این استان ها از طریق پذیرندگانی که دارای پایانه های فروش شرکت ایران کیش متصل به حساب های بانک تجارت می باشند خرید می کردند به قید قرعه ده ها کارت هدیه 1.000.000 ريالی و همچنین به پذیرندگان ده ها جایزه 5.000.000 ريالی اهدا شد.

جایزه ویژه این جشنواره اهدای خودرو در مراکز تجاری این استان هاست که در چهارمین و آخرین مرحله به برندگان خوش شانس اهدا می شود. تاکنون برندگان ویژه(آخرین مرحله قرعه کشی) تهران، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی مشخص شدند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  3