شرکت آتاری در کنار ساخت کنسول جدید رمز ارز هم تولید می کند

خبرگزاری بلومبرگ گزارش کرده که آتاری در کنار ساخت کنسول Atari VCS می خواهد ارز دیجیتالی را با پشتیبانی بیت کوین برای استفاده در کنسول جدیدش تولید کند تا کاربران با استفاده از آن بتوانند خرید های درون برنامه ای انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت آتاری قرار است در پاییز امسال یک کنسول جدید روانه‌ی بازار کند که حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که آن‌ها به درکنار عرضه‌ی کنسول‌شان وارد کسب‌وکار جدیدی شده‌اند که درحقیقت چیزی نیست جز ساخت رمزارز. کنسول Atari VCS برای عرضه در ماه نوامبر (آبان-آذر) برنامه‌ریزی شده است که قرار است کاربران بتوانند با استفاده از رمزارز جدید آتاری به‌نام «ژتون‌های آتاری» یا Atari Tokens در این کنسول آیتم‌های مختلف خریداری کنند.

 بیت‌کوین قرار است از ۲۹ اکتبر (۸ آبان) یک میلیون دلار را قالب ژتون‌های آتاری ۲۵ سنتی به فروش برساند. بازیکنان قادر خواهد بود که از این ژتون‌ها برای پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بازی‌های کنسول VCS استفاده کنند و آتاری امیدوار است که  شاید بتواند این ژتون‌ها را به‌عنوان استانداردی در زمینه‌ی رمزارز‌های صنعت بازی مطرح کند. همچنین گفته شده است که این رمزارز گیمینگ قرار است از نوع با قیمت ثابت باشد (Gaming Stablecoin)، گرچه این مورد هنوز برای عرضه آماده نیست.

تژی بازاریابی آن‌ها برای کنسول جدید مبتنی بر جذب افرادی است که به‌دنبال تجربه‌ای نوستالوژیک از بازی‌های قدیمی آتاری هستند. درواقع، آتاری می‌خواهد با معرفی نسخه‌ی به‌روزتری از بازی‌های از قبیل Missile Command: Recharged این کار را انجام دهند. از منظر قیمت کنسول باید گفت که Atari VCS قرار است با برچسب ۳۹۰ دلاری به فروش برود که تقریبا هم‌قیمت نسخه‌ی دیجیتالی پلی استیشن 5 است.

آتاری کنسول VCS را برای عرضه در ماه نوامبر برنامه‌ریزی کرده است. همچنین طرفداران می‌توانند برای پیش خرید این کنسول یک دسته‌ی مدرن گیمینگ یا یک دسته‌ی جوی‌استیک کلاسیک یا هردو را سفارش دهند. گفتنی است که هرکدام از این کنترلرها ۶۰ دلار قیمت دارند.

 

منبع: زومجی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  +    =  74