دستگاه های POS بانک گردشگری تحت پوشش سوئیچ به پرداخت ملت قرار گرفت

شرکت به‌پرداخت ملت از انعقاد قراردادی با بانک گردشگری برای اتصال پایانه‌های فروشگاهی این بانک به سوئیچ پرداخت خود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت به پرداخت ملت در راستای توسعه همکاری با بانک گردشگری طی قراردادی جدید ضمن تمدید و پشتیبانی پایانه‌های فروشگاهی این بانک، همگی آن‌ها را با اتصال به سوئیچ «به‌پرداخت» تحت پوشش کامل خود قرار داد.

همچنین در راستای استراتژی بازاریابی جدید بانک گردشگری به‌منظور حفظ و توسعه منابع در مجتمع‌های بزرگ تجاری و فروشگاهی کشور (مال‌ها و مگامال‌ها)، اتصال به سوییچ به‌پرداخت ملت که برترین شرکت پرداخت الکترونیک ایران و خاورمیانه و پانزدهمین در جهان بوده و از چهار دیتاسنتر بزرگ در کشور برخوردار است، ضمن افزایش سهم بازار ، یک مزیت رقابتی دیگر برای بانک‌ها محسوب می‌شود .

بنا بر این گزارش، شرکت «به‌پرداخت ملت» با اتخاذ استراتژی کاهش بهای تمام‌شده و افزایش سطح کیفی خدمات، در 5 ماه نخست سال جاری با سهمی معادل 50.75 درصد در مبلغ تراکنش‌ها و 46.39 درصد از بازار در تعداد تراکنش‌ها بین 12 شرکت متصل به سوییچ شاپرک، پرچمدار بلامنازع بازار پرداخت الکترونیک کارتی بوده که این جایگاه، مهم‌ترین مزیت اتصال پایانه‌های فروشگاهی بانک‌ها به سوییچ پرداخت این شرکت است .

گفتنی است؛ بانک گردشگری بنا بر آمار منتشرشده از سوی شرکت شاپرک در مردادماه امسال، به لحاظ سهم پذیرنده از کل «تعداد» تراکنش‌های ابزار پذیرش کارت‌خوان فروشگاهی سهم 0.53 درصدی و از لحاظ سهم پذیرنده از کل «مبلغ» تراکنش‌های ابزار پذیرش کارت‌خوان فروشگاهی دارای سهم 0.58 درصدی در میان بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کشور بوده است .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

34  +    =  39