محصولات جدید ایران کیش باعث پررنگ شدن نام «کارت اعتباری» شده اند

معاون راهبری بازار و توسعه کسب و کار و عضو هیئت عامل بانک تجارت گفت: در شرکت ایران کیش طی مدت گذشته چند محصول بسیار با ارزش تعریف شده است که برخی از آن ها باردیگر فرایند پرداخت های اعتباری را پررنگ کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شریفیان با اشاره به محصول دارو پرداخت اظهار کرد: محصول داروپرداخت که با همکاری بانک و ایران کیش توسعه یافته است، بسته خدماتی است که می تواند در قالب سیستم آسان خرید، خدمات اعتباری را بابت ارائه کالا از شرکت پخش دارویی فراهم کند و دریافت الکترونیکی محصولات را ما به ازای آن تعریف نماید، در این معاوضات، چک به طور کامل ما بین شرکت پخش دارویی و داروخانه ها حذف می شود و پرداخت های میان شرکت و داروخانه به سهل ترین شکل در قالب سیستم طراحی شده می تواند انجام بگیرد، این محصول می تواند برای تمام شرکت های پخش دارویی عملیاتی شده و مورد استفاده قرار بگیرد و بازار بسیار بزرگی را فراهم کند.

شریفیان افزود: سامانه دیگری هم در قالب سامانه تعهدات شهرداری که مربوط به تعهدات شرکت های بزرگ در ارتباط با پیمانکاران آن هاست ایجاد شد تا در فواصل مختلف بتواند تعهدات شرکت اصلی را نسبت به پیمانکاران تضمین کند، این سیستم می تواند برای تمام شرکت هایی که مشابه شهرداری تهران با پیمانکاران بسیار زیادی طرف هستند و در مقاطع و زمان های مختلف باید نسبت به آن ها پرداخت هایی را انجام دهند، شرایطی را ایجاد کند تا به جای این پرداخت ها، بانک تعهداتی را بابت واریزی ها بپذیرد ودر موعد مقرر دقیقا به آن ها پول واریز شود بدون اینکه ازاین بابت نگرانی باشد این سیستم نیز توسط شرکت ایران کیش عملیاتی شده است . سیستم های دیگری هم هستند، که به زودی رونمایی خواهند شد و اساسا نام کارت اعتباری را در مجموعه فرایندها ایران کیش پررنگ کرده اند.

وی افزود: در حال حاضر ایران کیش به عنوان یکی از بازوهای عملیاتی و تجاری اجرایی بانک تجارت مطرح است و این موضوع برای بانک بسیار حائز اهمیت است، به جرات می توانم بگویم یکی از دلایل آن حضور آقای طبری در مجموعه ایران کیش به عنوان مدیر عامل شرکت است که از شایستگی های فنی و تخصصی بسیار خوب برخوردار بوده و شناخت کاملی دراین صنعت دارد به نظرم اویکی از بهترین هاست. هم از نظر تجربه و هم دانش فنی.

شریفیان گفت: در نظام پرداخت مسائل بسیاری است که بعضا ممکن است به راحتی حل نشود و نیاز به شرکت ها و بخش های مختلفی غیر از آن شرکت داشته باشد. اما ایران کیش با توجه به قدرت عملیاتی و قدرت نرم افزاری و برنامه نویسی که دارد و ارتباطاتی که از بابت سوئیچ و مسائل شاپرکی برخوردار است . توانست خود مشکلات را حل کند.

 

روابط عمومی ایران کیش

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  4  =  28