ادغام زیست بوم بانکداری باز «ایبوری» و «نکسی»

«نکسی»، بانک ایتالیایی پیشتاز در پرداخت های دیجیتالی، با «ایبوری»، یکی از شرکت های برجسته فین تک در جهان که خدمات بانکی تراکنش های جهانی را به کسب و کارها ارائه می دهد، وارد همکاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بر اساس این توافق نامه، «ایبوری»، که در سال 2009 تاسیس شد و در 20 کشور از جمله ایتالیا دفتر دارد، به «نکسی اوپن» پیوست. از این پس، بانک های شریک «نکسی» قادر خواهند بود مجموعه کاملی از خدمات «ایبوری»، از جمله مدیریت نقدی بین المللی، مدیریت ریسک بازار تبادل ارزهای خارجی (فارکس) و وام های واردات / صادرات را به مشتریان خود ارائه دهند.

موسسات اعتباری قادر خواهند بود خدمات تراکنش جهانی خود را با راه حل های نوآورانه برای غلبه بر برخی از پیچیدگی های سنتی تراکنش های فرامرزی گسترش دهند. برای مثال، خدمات مدیریت نقدی بین المللی «ایبوری» به مشتریان این امکان را می دهد تا در عرض چند ساعت حساب هایی با ارزهای مختلف باز کنند.

خدمات مدیریت ریسک فارکس به کسب و کارها کمک می کند تا ریسک های مرتبط با تجارت بین الملل را کاهش دهند؛ پلتفرم واحد پرداخت های فرا مرزی راهی ساده و شفاف برای پرداخت به تامین کنندگان بیش از 200 کشور به بیش از 100 ارز را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

خدمات «ایبوری» از طریق پلتفرم پیشرفته فناوری به کسب و کارها ارائه می شود، که به راحتی با یکپارچه سازی در زیرساخت های دیجیتالی بانک، امکان دسترسی کارآمد به خدمات و تقویت روابط بانک و مشتریان آن را فراهم می کند.

مدل تجاری «ایبوری» همچنین شامل پشتیبانی از متخصصان متعهد برای کمک به مدیران ارتباطات بانک می شود تا حداکثر تعامل با مشتریان و کسب و کارهای کوچک و متوسط برای شروع استفاده از خدمات جدید شکل گیرد.

رناتو مارتینی، مدیر بخش راه حل های بانکداری دیجیتال در «نکسی»، اظهار کرد: "همکاری با «ایبوری» به ما امکان می دهد از بانک های ایتالیایی پشتیبانی کنیم که می خواهند خدمات تراکنش های جهانی خود را در حد مشتریان کسب و کارهای کوچک و متوسط و شرکت های بزرگ گسترش دهند و به طور فزاینده ای به دنبال رقابت فرا مرزی هستند. شرکای بانکی ما می توانند خدمات یکپارچه ای را برای کسب و کارهای ایتالیایی کوچک و متوسط ارائه دهند که در حال انجام واردات و صادرات هستند و با ادغام یکپارچه خدمات «ایبوری» در ارائه دیجیتال برای مشاغل، ارتباط با مشتریان خود را تقویت کنند."

مائورو میوتو، مدیر بخش مشارکت های جهانی «ایبوری» خاطر نشان کرد: "ما از همکاری خود با «نکسی» و چگونگی تسریع همکاری هایمان با بانک های ایتالیایی در جهت گسترش خدمات تراکنشی خود برای کسب و کارهای تجارت بین المللی بسیار هیجان زده هستیم. ماموریت «ایبوری» کمک به رشد کسب و کارهای کوچک و متوسط در بازار جهانی است و ما با مشارکت با سایر موسسات مالی معتقدیم که می توانیم بهترین خدمات بانک و فین تکی را در جهت حمایت از مشاغل ارائه دهیم."

منبع: Finextra
مترجم: فرزانه اسکندریان

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  63