گلایه وزیر بهداشت از عدم پرداخت یک میلیارد یورو/ برای مشوش نشدن مردم روزه سکوت گرفته ام

وزیر بهداشت گفت: موج حمله جدیدی شکل گرفته، یک میلیارد دلاری که رهبری از صندوق توسعه موافقت کردند ماه‌هاست به جز سهم کوچکی نگرفته ام. نمی دانم برای کدام کار مهمتر گذاشته اند؟

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سعید نمکی وزیر بهداشت با انتشار تصویری از شهید قاسم سلیمانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

در چهلمین سالروز دفاع مقدس همه بودند، چشمهایم دنبالت می گشت. عکست همه جا بود یادت در همه ذهنها و قلبها جریان داشت، تو نبودی ولی چشمهائی برایت می گریست سردار …

حدود 8 ماه خودم و یارانم در سراسر کشور یک روز آرام نداریم. هرچه می گوئیم همه گیری را نمی شود با التماس و تمنا متوقف کرد بی فایده است هرچه التماس و تمنا و فریاد می کنیم که کرونا را نمی شود بدون کمک های ویژه مهار کرد کسی باور نمی کند. ولی یادت هست گفتی اگر نتوانی پشتیبانی نیروهایت را فراهم کنی می مانیم؟ من امروز از سربازانم در جبهه سلامت شرمسارم.

مطالباتشان معوق مانده، انبارهایم از سلاح خالی می شود. پائیز سنگینی فرا می رسد. موج حمله جدیدی شکل گرفته، یک میلیارد دلاری که رهبری از صندوق توسعه موافقت کردند ماههاست به جز سهم کوچکی نگرفته ام. نمی دانم برای کدام کار مهمتر گذاشته اند؟

شبهای زیادیست با دل نگرانی نخوابیده ام و برای آنکه مردم مشوش نشوند روزه سکوت گرفته ام ولی تاب آوری من کجا؟ صبوری و اخلاص حاج قاسم کجا؟

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  7