جمع‌آوری پایانه‌های کم‌تراکنش در دستور کار پرداخت نوین

حجتی خبر داد:

مدیرعامل پرداخت نوین با اشاره به مشکلات تأمین ارزی کشور گفت: امروزه صیانت از دارایی‌های کشور و جلوگیری از خروج ارز، وظیفه‌ی ملی همه‌ی ماست. بر همین اساس، شرکت در نظر دارد با جمع‌آوری پایانه‌های کم‌تراکنش یا صفرتراکنش، در این راستا گام بردارد تا مانع از خروج سرمایه‌های ملی و افزایش بهره‌وری دارایی‌های موجود گردد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، صبح روز یکشنبه، سی‌ام شهریورماه، نشست مشترکی میان مدیران ستادی و نمایندگان استانی شرکت برگزار شد.

در ابتدای جلسه، پس از سخنان مقدماتی دکتر حجتی، مدیر عامل شرکت، خانم حاتمی، مدیر برنامه‌ریزی، با استناد به  گزارش عملکرد ماهانه‌ی نمایندگان پرداخت‌نوین به بررسی جزئیات گزارش پرداخت که بر اساس آن؛ خراسان رضوی، تهران، بوشهر و فارس در رتبه‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

پس از ارائه‌ی این گزارش، مهندس وطنی، معاون عملیات، از نمایندگان استان‌هایی که در رتبه‌های پایین جدول قرار گرفتند، خواست که با رفع نواقص احتمالی، عملکرد خود را بهبود دهند.

در ادامه‌ی جلسه، نمایندگان شرکت در استان‌های گیلان، مازندران، فارس، زنجان، آذربایجان غربی، کردستان، یزد و باختر(لرستان و ایلام) پرسش‌ها و نقطه‌نظرهای خود را با مدیران واحدهای مختلف شرکت در میان گذاشتند.

پس از تبادل نظر نمایندگان و مدیران، مهندس چایچی، مدیر امنیت اطلاعات خطاب به نمایندگان اعلام کرد که بزودی سامانه‌ی تازه‌ای جهت دریافت مشکلات راه‌اندازی خواهد شد تا در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکلات احتمالی نمایندگان برطرف گردد.

در بخش پایانی جلسه، دکتر حجتی با تشکر از حضور مجازی نمایندگان استان‌ها‌‌ و تشکر از زحمات آنان در روزهای سخت همه‌گیری ویروس کرونا، اعلام کرد که بعد از این، در روزهای پایانی هر ماه و پس از اعلام گزارش سامانه‌ی شاپرک، جلسه مشترک مدیران شرکت و نمایندگان استانی برگزار خواهد شد و پس از تحلیل آماری تراکنش‌ها، امتیازات‌ ویژه‌ای به نمایندگان برتر اعطا خواهد شد.

ایشان همچنین با اعلام اینکه کیفیت کار هر استان نسبت به ظرفیت همان استان بررسی خواهد شد، از نمایندگان استانی خواستند که ضمن توجه به سود و درآمد شخصی، با توجه به شرایط دشوار ناشی از تحریم‌های اقتصادی، نگاهی ملی به کار داشته باشند. دکتر حجتی با اشاره به مشکلات تأمین ارزی کشور، تأکید کردند؛ امروزه صیانت از دارایی‌های کشور و جلوگیری از خروج ارز کشور، وظیفه‌ی ملی همه‌ی ماست. بر همین اساس، شرکت در نظر دارد با جمع‌آوری پایانه‌های کم‌تراکنش یا صفرتراکنش، در این راستا گام بردارد تا مانع از خروج سرمایه‌های ملی و افزایش بهره‌وری دارایی‌های موجود گردد.

 

روابط عمومی پرداخت نوین

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

42  −  36  =