آزادسازی سهام عدالت تا سقف ۶۰درصد با اپلیکیشن سکه

تمامی دارندگان سهام عدالت علاوه بر آزادسازی ۳۰ درصد مربوط به مرحله اول، می‌توانند ۳۰ درصد دیگر از سهام عدالت خود را با کمک اپلیکیشن سکه واگذار کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تمامی دارندگان سهام عدالت علاوه بر آزادسازی ۳۰ درصد مربوط به مرحله اول، می‌توانند ۳۰ درصد دیگر از سهام عدالت خود را با کمک اپلیکیشن سکه واگذار کنند. همچنین سهامدار بایستی دارای شماره همراه بنام خود باشد و این شماره نیز با شماره ثبت شده در سامانه سهام عدالت شرکت سپرده گذاری به آدرس www.sahamedalat.ir مطابقت داشته باشد. شایان ذکر است در صورت نیاز به ویرایش شماره همراه و یا شماره شبا ، سهامدار می تواند از سامانه مذکور اقدام نماید.

بر این اساس، سهامدارانی که روش مدیریت مستقیم و ادامه آزادسازی سهام عدالت را انتخاب کرده‌اند، برای شرکت در فاز دوم این طرح، کافی است از طریق نرم‌افزار موبایلی سکه به آسانی و بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک‌ها یا سایت‌های ذیربط، سفارش فروش خود را ثبت کنند.

پس از دریافت و تجمیع درخواست‌های فروش سهام عدالت و ارجاع آن به بانک‌هایی که شماره شبای ثبت‌شده در سامانه سهام عدالت مربوط به آن‌ها بوده است، کارگزاری‌های طرف قرارداد با این بانک‌ها هماهنگی‌ لازم را با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و نهاد ناظر انجام می‌دهند و طبق دستورالعمل‌های مصوب نسبت به فروش سهام متقاضیان اقدام می‌کنند که وجوه حاصل از آن، بعد از کسر هزینه‌های مربوط به فروش سهام عدالت به ‌حساب متقاضی واریز می‌شود.

بنا بر این گزارش، اولویت ثبت درخواست فروش به روش حضوری یا از طریق اپلیکیشن سکه به‌پرداخت ملت کاملا مشابه و یکسان است و هیچ‌کدام از روش‌های یادشده مزیتی بر دیگری ندارد.

یادآور می‌شود مالکان سهام عدالت می‌توانند برنامه موبایلی سکه را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مانند بازار، سیبچه و… یا از طریق شماره‌گیری کد دستوری (#2*741*) و همچنین از طریق وب‌سایت رسمی شرکت به‌پرداخت ملت به آدرس www.behpardakht.com دریافت کنند.

 

روابط عمومی به پرداخت ملت

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  −  91  =