پرداخت‌یارها تا ۵ مهرماه فرآیند مهاجرت به مدل پرداخت‌یاری را تکمیل کنند

محمدرضا عباسی معاون توسعه و نظارت شرکت شاپرک در نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های پرداخت‌یار اعلام کرد که این شرکت‌ها باید در اسرع وقت و حداکثر تا تاریخ ۵ مهرماه ۱۳۹۹ فرآیند مهاجرت کامل پذیرندگان و تراکنش‌های خود را به معماری پرداخت‌یاری به پایان برسانند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این ابلاغیه آمده است که پیرو ابلاغیه‌های قبلی شرکت شاپرک به شرکت‌های پرداخت‌یار در خصوص انتقال کلیه پذیرندگان پشتیبانی‌شده ذیل پذیرنده پرداخت‌یاری و نیز آماده بودن زیرساخت‌های لازم جهت تعریف پذیرنده پشتیبانی‌شده و انجام تسویه تراکنش‌های پرداخت‌یاری، ضروریست شرکت‌های پرداخت تا ۵ مهرماه به‌صورت کامل پذیرندگان و تراکنش‌های خود را به معماری پرداخت‌یاری منتقل کنند.

از این رو لازم است ضمن ارائه برنامه مهاجرت پذیرندگان، اطلاعات مربوط به کلیه پذیرندگان منتقل‌شده و نشده در دو جدول مجزا لغایت تاریخ ۲۷ مهرماه تکمیل و طی مکاتبه رسمی محرمانه به این شرکت ارسال کنند.

شاپرک در این ابلاغیه تاکید کرده است که پس از تاریخ فوق، در صورت عدم مهاجرت پذیرندگان مذکور، در مرحله اول حذف نام و اطلاعات شرکت پرداخت‌یار از سایت شاپرک و غیرفعال‌سازی پایانه‌های خارج از معماری پرداخت‌یاری انجام می‌پذیرد و در مراحل بعدی برای ابطال یا عدم تمدید موافقتنامه اقدام می‌شود.

دریافت فایل

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  6