لیست ۱۰ ارز دیجیتال منتخب اداره خدمات مالی نیویورک

اداره خدمات مالی ایالت نیویورک، لیست سبز ارزهای دیجیتال از پیش تصویب شده خود را به روز رسانی کرد. در همین حال، هستر پیرس (Hester Peirce)، عضو کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا که طرفدار ارزهای دیجیتال است و با لقب مادر کریپتو شناخته می‌شود، برای دوره بعد نیز در سمت خود ابقا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اداره خدمات مالی (DFS) ایالت نیویورک، نهاد قانون گذار و ارائه دهنده مجوز بیت لایسنس (Bitlicense)، لیست سبز خود را منتشر کرد. بنابر گزارشات منتشر شده، این لیست ۱۰ ارز دیجیتال برای نگهداری و ۸ ارز دیجیتال برای اضافه شدن به لیست ارزهای پشتیبانی شده توسط بانک‌ها را شامل می‌شود. بنابر توضیح این نهاد ناظر بر قوانین مالی “هر نهاد دارای مجوزی می‌تواند به تناسب اهداف خود، از ارزهای دیجیتال موجود در لیست سبز استفاده کند.”

۱۰ ارز رمزگذاری شده موجود در لیست سبز مذکور عبارتند از بایننس یو‌اس‌دی، بیت کوین، بیت کوین کش (BCH)، اتریوم کلاسیک (ETC)، اتریوم، دلار جمینی (GUSD)، لایت کوین (LTC)، پاکس گلد (PAXG)، پاکسوس استاندارد (PAX) و ریپل (XRP).

همه ارزهای دیجیتال مذکور به غیر از اتریوم کلاسیک و ریپل، تاییدیه‌های اولیه برای لیست شدن را دریافت کرده‌اند. اگر یک نهاد دارای مجوز، تصمیم به استفاده از هر یک از ارزهای موجود در لیست سبز را داشته باشد، باید قبل از هرگونه اقدامی اداره خدمات مالی را مطلع کند.

 

این لیست از دستورالعمل صادر شده از سوی اداره خدمات مالی در دسامبر سال گذشته پیروی می‌کند. هدف از ارائه لیست سبز، کمک به نهادهایی است که قصد دارند از ارزهای دیجیتال مجاز استفاده کنند. بر اساس لیست منتشر شده، کلیه بانک‌ها مجازند تا بدون دریافت هرگونه مجوز دیگری، جهت نگهداری و یا اضافه کردن ارزهای موجود در لیست مذکور، به ارزهای پشتیبانی شده خود اقدام کنند.

این نهاد ناظر بر قوانین مالی، بعد از انتشار نام ارزهای دیجیتال مجاز برای استفاده در فعالیت تجاری نهاد‌ها، تاکید کرد تا زمانی که ارزهای لیست سبز دچار هیچ تغییر عمده، جدایش، یا تغییری بعد از قرارگیری در این لیست نشوند قابل استفاده خواهند بود.

شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال با توجه به مدل کسب و کار و همچنین میزان ریسک پذیری خود، می‌توانند برای پذیرش و یا اضافه کردن ارزهای دیجیتال به لیست ارزهایی که پشتیبانی می‌کنند اقدام کرده و بدون نیاز به تایید اداره خدمات مالی سیاست مختص به خود را تدوین کنند.

 

منبع: Bitcoin.com

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1