دستگیری دلالانی که قصد قاچاق دلار به خارج از کشور را داشتند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از دستگیری اعضای باندی خبر داد که در پوشش خرید و فروش سکه، اقدام به جمع آوری ارز و قاچاق آن به خارج از کشور می‌کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، سردار محمدرضا مقیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: در راستای تشدید اقدامات مقابله‌ای با قاچاق ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به فعالیت افرادی در یک مغازه سکه فروشی که در پوشش خرید و فروش سکه اقدام به جمع آوری روزانه ۳۰۰ هزار دلار به قصد قاچاق به خارج از کشور می‌کردند، مشکوک شدند، از این رو شناسایی و دستگیری تمام متهمان در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با مراقبت‌های نامحسوس پلیسی، ماموران پس از محرز شدن قاچاق ارز، در یک اقدام ضربتی و پلیسی موفق شدند افرادی را که در این سکه فروشی اقدام به جمع آوری انواع ارز و سپس قاچاق آن به خارج از کشور می‌کردند، دستگیر کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه در این رابطه چهار متهم دستگیر و بیش از ۸۳ هزار قطعه انواع ارز کشف شد، تصریح کرد: پس از دستگیری متهمان، سکه فروشی پلمب و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سردار مقیمی در پایان از هموطنان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر وجود این‌گونه تخلفات را به قید فوریت به ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  1