کارت هدیه جدید اپل برای خرید آنلاین و فیزیکی معرفی شد

اپل کارت هدیه جدیدی معرفی کرده است تا کاربران انواع خریدهای خود را با استفاده از آن انجام دهند. درواقع، کاربران از این کارت هدیه جدید می‌توانند در اپ‌استور پرداخت حق اشتراک‌ها یا خریدهای دیجیتالی دیگر و خرید حضوری از فروشگاه‌های اپل را انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از انگجت، کاربران با استفاده از کارت هدیه جدید اپل می‌توانند هر دو حالت خرید آنلاین یا حضوری از فروشگاه‌ها را انجام دهند.

در‌صورتی‌که کارت هدیه اپل را گرفته‌اید، امکان افزودن مبلغ موجود در آن به موجودی حساب کاربری‌تان میسر خواهد بود؛ البته با این تفاوت که مبلغ مدنظر را در خرید مواردی ازجمله بازی، اپلیکیشن‌ها، لوازم جالبی، محصولات، سریال، فیلم‌ها و… هزینه کنید که در وب‌سایت‌ها یا سرویس‌های زیرنظر اپل می‌توانید بفروشید.

اپل موقعیتی نیز فراهم کرده است که امکان افزودن مبالغ موجود در گیفت کارت‌های اپ‌استور و آی‌تیونز را بتوان به موجودی حساب کاربری اپل اضافه کرد.

تا قبل از معرفی گیفت کارت جدید، دو مدل گیفت کارت اپل تعریف شده بود که نوع اول برای خریدهای آنلاین و دیگری نیز برای خرید حضوری استفاده می‌شد.

ادغام قابلیت‌های ذکرشده فقط در یک گیفت کارت برای تمامی کاربران می‌تواند مفید واقع شود و نیاز به خرید کارت‌های متعدد برای خرید حضوری یا آنلاین را کاهش دهد.

کاربران می‌توانند گیفت کارت‌هایی از ۲۵ دلار تا ۲،۰۰۰ دلار را تهیه کنند. همچنین، گیفت کارت می‌تواند بسته به دلخواه کاربر به‌صورت فیزیکی یا دیجیتالی باشد.

انتظار می‌رود گیفت کارت جدید اپل از ماه اوت برای کاربران ایالات متحده دردسترس قرار گیرد؛ اما دورازانتظار نیست که به‌زودی ارائه‌ی این خدمات در سایر کشورهای دنیا را نیز شاهد باشیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

29  +    =  31