دیوان محاسبات شرط سنی برای مدیران را لغو و غیرقانونی اعلام کرد

رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات گفت: دیوان محاسبات تعیین سقف سنی برای مدیران را ملغی و غیر قانونی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دیوان محاسبات در پاسخ به مکاتبه ای که در خصوص غیرقانونی بودن و تعیین سقف سنی برای انتصاب مدیران داشتیم، تعیین سقف سنی برای مدیران را ملغی و غیر قانونی اعلام کرد.

وی در توضیح این موضوع گفت: وزارت آموزش و پرورش طی دستورالعملی برای انتصاب مدیران سقف سنی ۴۵ سال را تعیین کرده بود، که مخالف قانون مدیریت خدمات کشوری بود‌.


حاجی بابایی افزود: به دنبال دریافت اعتراضات فرهنگیان طی مکاتبه ای با معاون رئیس جمهور ورئیس امور استخدامی و اداری کشور، موضوع غیر قانونی بودن مصوبه مذکور را اعلام و درخواست اصلاح این مورد را داشتیم.

او تاکید کرد: دیوان محاسبات طی مکاتبه ای با معاون رییس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، مصوبه تعیین سقف سنی برای انتصاب مدیران را ملغی و غیر قانونی اعلام کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به کارمندان این اطمینان را داد که مجلس در مقابل مصوبات خلاف قوانین و اسناد فرادستی می ایستد و برای اجرای قوانینی که پشتیبان منافع حرفه ای فرهنگیان و کارکنان کشوری است، مجددانه پیگیر است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  −    =  61